Zucht!

Hallo allemaal,
Ik moet dit even kwijt. Ik zit weer in de week vóór mijn ongi. Ik hoop natuurlijk dat die niet komt. Ik had deze maand voor mezelf besloten (eigenlijk tegen beter weten in)dat ik me er niet zo mee bezig zou houden(wel zwanger? niet? wel? niet?)Het vervelende is dat ik nu best zere tieten heb (heb ik overigens elke maand wel) Maar daardoor moet ik er toch elke keer aan denken. Met andere woorden; ik maak mezelf helemaal gek!
Zucht, het wordt weer een lange week!
Groetjes Els

Hi Els,

we kunnen elkaar weer de hand geven. Ik ben alleen denk ik vroeg deze maand want had al op dag 10 mijn eisprong.

Ik weet alleen zeker dat het bij niet raak is. Ik had van dat draderige slijm dat mijn eisprong aankondigt. Dus ik dacht dat ik dan die volgende dag of de dag daarop mijn eisprong zou hebben. Maar de volgende dag had ik alweer normale afscheiding. Niet op tijd geklust dus. Twee dagen voor mijn eisprong. Nou dan weet ik bijna zeker dat het niet raak is.

Maar ik vind het nu niet zo erg. Ik was namelijk toch van plan om een maandje over te slaan totdat ik bij de gyn was. Vorige keer die positieve zwangerschapstest en daarna gelijk weer dat hevige bloedverlies (hele vroege mk blijkbaar). Morgen ga ik dus naar de gyn!

Maar goed, ik weet hoe je je voelt, het zijn zulke lange weken he. Heel veel sterkte en probeer maar heel veel leuke dingen te gaan doen zodat de tijd lekker snel gaat.

Liefs,
Anne

Hi Els,

Voor mij is het lange wachten ook aangebroken.... pffff ik had vrijdag mijn ei dus moet nog zeker 10 dagen......

Je kunt niet anders dan er elke dag aan denken, en al helemaal niet when your tits hurds....

Heb je elke maand zeg je .... ik niet.
Ook altijd zo vroeg? Een week voor je ongi al? Jeetje... probeer dan het hoofd maar eens koel te houden...

Veel liefs Lill

Terug
Bovenaan