Zucht..

Aahhh Esmeeke, je zult het geloof ik even met mij moeten doen (vooralsnog lees ik niemand anders).....

Zal ik het bad even vol laten lopen, schuim erbij? Raam open op de slaapkamer en het dekbed even goed opschudden, kussen ook? Relax in bad, kruip in bed en morgen: gezond weer op?

En als dat niet helpt: lucht je hart gerust!!

Groetjes,
Susan

En misschien heb je de chocola al gevonden, in dat geval: smakelijk eten!!!

Hoi Esmé,

Ja, die  momenten herkennen we allemaal wel, denk ik...

Lekker vroeg onder de wol met een lekker boek, en na een nachtje slapen ziet de wereld en weer heel anders uit. Dit bij gebrek aan chocola natuurlijk, want dat helpt nog altijd het beste...

Succes ermee!

groetjes,
Myrna, mv Isis

Nou Esmé, die zucht heb ik ook gehad vandaag, de hele dag zelfs...
keb net n pak koekkies leeg gevreten en n spijt dat ik heb   NOT!
Af en toe ff die zuchten van me weg eten en t gaat wel weer... tot ik in de spiegel kijk maarja... das weer n andere   "zucht"
Groetjes
Reimara mv Zoë & Nëo

Dat klinkt verleidelijk Susan, hoe laat kun je hier zijn? hahaha..

Beetje druk gehad de laatste tijd, dus deze dame is zich weer eens voorbij gerend! Nu zo moe dat m'n gezicht er van tintelt! Wil  zelfs nu nog 1000 en 1 dingen doen, maar veel  te moe en verplicht mezelf tot bankhangen (jaja, trek voor mezelf de handrem er op),  en daarom geen rust in m'n kont hahaha!

Ik ga voor de afwisseling eens lekker op tijd naar bed, beetje bijslapen. Morgen kan ik weer één, twee of drie dingen doen van die 1000 en 1 dingen..  

Life is to short!!!

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan