zucht

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,
hartsikke bedankt voor jullie reacties!doet me erg goed allemaal erg lief.
het is een rare week geweest, en dat zal nog wel even zo blijven denk ik. Nu heb ik gisteren getest, en daar waar ik bang voor was is gebeurd, er stond niet zwanger!en voelt nu ook echt alsof ik ongesteld moet worden helaas.Maar heb maandagavond toch echt 2 spreepjes gezien op de test. dus bij de dokter geweest, eigenlijk voor me keelontsteking, en gevraagd hoe het kan. als ik dus wel ongesteld wordt dan ben ik waarschijnlijk maar heel even zwanger geweest(ik ook al dik 5 dagen voor NOD getest), misschien tijdens innesseling ofzo?ik weet niet. ben er wel verdrietig onder maar het was voor ons ook nog maar 2e ronde, dus we hebben een heel jaar voor ons om dan eventueel straks weer druk te klussen!maar eerst nog even afwachten met de ongi natuurlijk er is nog altijd een kleine kans dat het niet doorzet natuurlijk!
alsnog bedankt voor jullie lieve berichtjes allemaal!!!
en een fijne jaarwisseling!

Liefs Neomi aka Shelley

Hoi Neomi,

Wat rottig voor je dat je zw.sch.test negatief was. Ik ben volgensmij net zo als jij, ook gewoon teleurgesteld als het niet zo is..... tuurlijk, iedereen zal balen als het negatief uitpakt (tenzij het kindje niet gewenst is natuurlijk), maar ik leef met je mee hoor..... ik weet hoe dat voelt die teleurstelling, moet je weer een hele lange maand afwachten!! Maargoed de test zal het vast goed hebben. Maar toch niet leuk zo voor het nieuwe jaar...... STERKTE!

Liefs mammma

hey meid,

Wat akelig dat je zo in onzekerheid zit. Ik ken het gevoel ook maar al te goed. Steeds teleurgesteld worden. Misschien ben je wel zwanger geweest en is het in een hele vroege miskraam geeindigd. Maar goed, eerst afwachten of je ongi wordt. Sterkte daarmee!

Liefs, Hes

Terug
Bovenaan