zucht

A

Anoniem

Guest
na 2 nega testen en vanochtend met afvegen van plassen 1x beetje bruin bloed met iets slijm geef ik alvast de hoop op....en hoop dan dat ik vandaag ongi ga worden...helaas we gaan naar ronde 7!
kan er nog wel bij op deze dag...gaan vandaag me moeder bijzetten in de nes!zie er zo tegen aan...wou dat het 5 uur vanmiddag was alvast!
pfff weer maand wachten of langer!
succes alle meiden hoop op veel posi testen!
ik hou me nu beetje afzijdig, moet me gedachten gaan verzetten!
liefs en kus voor al me forum-dinnetjes!

wanneer is je nod officieel?
ik zit nog op het wachtbankje tot dinsdag geloof dat we ongeveer gelijk op gaan (beide 2e kindje, 6e ronde)

heel veel sterkte vanmiddag. weet een klein beetje hoe je je voelt het is bij mij alleen al vele jaren terug
heb je eigenlijk nog een besluit kunnen nemen over het sierraad.

neeeee.. dit was niet de afspraak!!
Vind het zo rot voor je meid! Had echt gehoopt dat je erbij zou komen..

Heel veel sterkte vanmiddag!

Dikke zoenen Laurie

Dit was niet de bedoeling! Ik kwam kijken of ik je een deze dagen kon gaan feliciteren! Balen zeg.

Heel veel sterkte vanmiddag. zal aan je denken.
Dikke zoen

Hier een dikke knuffel voor je.
Ik hoop voor je dat de dag snel voorbij is en dat je maar vlug zwanger mag zijn!

Sterkte meid! Wat een dag heb je vandaag!

Van mij een hele dikke knuffel en groot gelijk dat je
een stapje terug doet!

Liefs Daisy

hee meiden,

dank jullie voor jullie reactie!Heb besloten om er geen sierraad van te maken...heb haar uitgestrooit bij haar vader! ben erg blij met me beslissing!!

Ongi nog niet doorgezet...normaal zet het wel direct door nu maar 1x met afvegen bruin bloed gehad mmmmm probeer mezelf geen hoop in te praten, tenminste probeer ik.
NOD 21/22 mei! ik ga maar van het ergste uit!
dank jullie meiden.
xxx

Terug
Bovenaan