zucht!!

A

Anoniem

Guest
als ik van mn vorige cyclus uitga is vandaag mn nod, maar ben niet ongesteld geworden en test was vanmorgen negatief. hij zag er wel anders uit dan normaal, want normaal is het een donkere streep nu heel licht en onderbroken iemand ervaring met kruidvattesten?? heb het idee hoe goedkoper hoe slechter haha wacht morgen nog ff af en anders wo weer een testje doen, zenuwslopent dit!!

xxx

Hai,

Dat is indd zenuwslopend maar het kan natuurlijk zijn dat je te vroeg hebt getest en dat je over een paar dagen een positieve test hebt! Het is niet zo dat hoe goedkoper de test, hoe slechter die is..... Ik heb ze zelf allemaal al gehad en dus ook die van het Kruidvat (2 voor €5) en die doen het bij net zo als van alle andere merken. Volgens mij gebruiken meer dames hier die testen! Uiteraard, hoe rot het ook klinkt....kunnen de duivels ook in aantocht zijn, dat je daarom negatief test maar daar gaan we niet vanuit!

Succes meid! Laat je het woensdag ff weten? Liefs!

Hi Dbby,
Heb niet zo heel erg veel ervaring met testen. Maar hoe lang waren je andere cyclussen?
Succes ermee

nou ik zit nog maar in de 2e ronde en de vorige cyclus was 24 dagen beetje kort dus..

@lynn tuurlijk laat ik het weten!! het kan idd zo zijn dat de rode duivels eraan komen maar hoop het niet natuurlijk, laten we dan maar hopen datk te vroeg heb getest ^^

liefs

je hebt ook de extra vroege testen, die werken goed. zijn wel duurder als die van kruidvat, of nog even een paar dagen wachten!

De kruidvattesten zijn behoorlijk gevoelig dus ik zou geen geld uitgeven aan de duurdere vroege testen. Ik had bij de goedkope kruidvat sneller een positief resultaat dan bij de duurdere.

kheb nog zo'n dure liggen maar vind het elke keer zonde om m te gebruiken haha dom eigenlijk, vandaag nog niet ongi geworden morgen weer een test:)

Terug
Bovenaan