zucht

A

Anoniem

Guest
Hey meiden.

Natuurlijk alweer ongesteld geworden na 28 dagen. Zucht..... In januari ben ik een jaar van de pil af, dus hebben we het een jaar geprobeerd. Is het dan al tijd voor een volgende stap? Ik begin te twijfelen of ik wel vruchtbaar ben. Meiden ervaring mee?

Wat balen! Vooral omdat je al een jaar bezig bent. Meestal word je na een jaar proberen wel door verwezen. Ik zou een afspraak maken bij je huisarts...

Ja na een jaar kan je door gestuurd worden ..

Ik snap wat je bedoeld het gevoel hebben ...Ook ik begin te twijfelen :( Maar we blijven proberen ...

Sterkte !!

Liefsss

Ja jullie mogen na een jaar naar de gyn.. Is natuurlijk niet waar je op had gehoopt maar misschien krijgen jullie wat meer zekerheid...

Succes

Hey.
De laatste maanden had ik wel de cycli rond de 33 dagen. Heb me voorgenomen om in de eerste week van het nieuwe jaar bloed te laten prikken. Kijken of mijn hormoon huishouding wel goed is! Het liefste laat ik de natuur zijn gang gaan. We zijn nog jong (23 en 25) dus we hebben ook geen haast. Maar natuurlijk wil ik wel optijd weten of er wat aan de hand is. Zodat we over een half jaar tot een jaar toch hopen op een klein voetballertje, zoals mijn vriend dat zegt.

Meid, ik zou zeggen maak een afspraak bij je huisarts. Hoe jong je ook bent.. Met een jaar kunnen ze je verder helpen.
Succes met welke keuze je ook maakt, als zowel jij als je vriend er maar achter staan.

Terug
Bovenaan