Zuigt op vuisten

<p>Dag allemaal!</p><p>Mijn zoontje is een week geleden de twee maanden gepasseerd en begint heel ineens heel zijn vuisten in zijn mond te stoppen. Ik dacht eerst dat t misschien betekende dat hij honger heeft, maar hij doet ook na zijn voeding. Hij verkiest ook zijn vuisten over de speen.</p><p>wanneer hij de speen in zijn mond krijgt begint hij er volop te kauwen.</p><p>je leest en hoort wel over de opkomst van tandjes maar dat is meestal pas vanaf 3 maanden. </p><p>Iemand hier ook ervaring mee? </p>
 
Mijne probeert ook regelmatig haar handje in haar mond te stoppen. Ik denk dat het bij de ontdekkingstocht van de handen hoort. Dus ik maak me er geen zorgen over. Soms lijkt het ook of ze wil duimen, maar dat merk ik dan gauw genoeg want dan wordt ze toch ontevreden en wil ze de speentje
 
Onze Luuk hier zuigt ook al flink aan zijn vuisten vanaf maand 2...inmiddels bijna 4 maanden en kwijlt er nu enorm bij ook hahaha de bobbels van de tandjes zitten er hier en daar al... Dus zo snel kan het gaan....
Groetjes mama van drie 
 
Terug
Bovenaan