Zuigtechniek

Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn dochtertje beter gaat drinken? Ze is 5,5 maand en krijgt 5 x 200 ml. via de Aventfles. Qua techniek is het een ramp en krijgt ze heel veel lucht binnen waardoor ze last heeft van haar darmen en dan gaat persen. Gevolg hiervan is dat ze veel minder drinkt dan de 200 ml.

Wie kan mij alsjeblieft helpen????
 
Hoi Anoniem,

Bij ons heeft het erg geholpen over te stappen naar de Difrax-Optifles. Eerst gebruikten wij ook de Avent met als gevolg veel krampjes en boertjes. Dat is na de overstap een stuk minder geworden. Let ook op dat het gaatje van de fles, die moet groot genoeg zijn anders moeten ze zo hard zuigen dat ze er hoofdpijn van zouden krijgen!
Heel veel succes ermee, het komt goed!
 
Hoi, Mijn dochter is 6 weken, een stuk kleiner dus, maar ik gaf haar ook met een aventfles, maar ook zij kreeg hier veel te veeel lucht mee naar binnen met als gevolg krampjes. Nu heeft zij een dodie fles met drie standen die ik voor mijn andere kinders ook gebruikte. Die is veel beter, en ze zuigen lang niet zo veel lucht mee. Misschien is het wat voor je............
 
het is inderdaad vogelen met die flessen en spenen, bij ons werkte avent wel na heel wat andere flessen geprobeerd te hebben, het kan best zijn dat inderdaad een diffrax fles voor je dochter juist heel goed werkt. Zou alleen wel eerst 1 fles kopen om die uit te proberen, voordat je overal nieuwe setjes van hebt.

Succes!!
 
Mijn kraamverzorger adviseerde de difrax-fles. Deze heeft een gaatje en rubbertje in de bodem waardoor je kleintje minder lucht zuigt. Wellicht dat zo'n fles voor jou beter werkt?
 
Terug
Bovenaan