zulke leuke slofjes

A

Anoniem

Guest
Op de decemberhyve hadden we het over wat voor soort slofjes we onze kleintjes aandoen komende winter en iemand had echt een supertip die ik jullie niet wil onthouden. roosjes.eu   echt geweldig schattig. Mag ik natuurlijk niet zeggen want dan maak ik reclame maar ze zijn echt zo leuk. Je kunt ze laten voeren met fleece, echt ideaal voor de winter. Ze worden thuisgestuurd en zijn inclusief voering en verzendkosten nog steeds goedkoper dan zootjes. Wie weet heeft een van jullie er iets aan.

Wat leuk!!!
Whaaaaaa, ben helemaal gek op schoentjes/slofjes
Heb net even gekeken en er staan idd hele leuke bij! Straks op mijn gemak nog maar eens kijken of ik toch niet nog een paar ga bestellen (het zooooveelste!! Hahaha)...

Thanks voor de tip!

Bedankt voor de tip!
Ik zat vanmorgen op de fiets toevallig te bedenken dat ik inderdaad iets voor haar voeten moet kopen.Want 's morgensvroeg op de fiets is het best fris.
Ga gelijk kijken.
Sil

goede tip zeg

heb meteen een paar besteld

groetjes danielle

Wat een leuke slofjes! Zit er over te denken ook te bestellen, vind het alleen wel moeilijk welke maat ik moet hebben. Weet iemand of ze ook niet gewoon ergens in de winkel te koop zijn? Dan kan ik ze ff passen bij Marissa.

Het zijn toch S/M/L maten? Je kan evt bij Villa Happ bijvoorbeeld passen die verkopen ook S/M/L zal elkaar toch niet al teveel ontlopen denk ik...

xxx

quote: Biancaw reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-09-2007 13:34:16'));

Wat een leuke slofjes! Zit er over te denken ook te bestellen, vind het alleen wel moeilijk welke maat ik moet hebben. Weet iemand of ze ook niet gewoon ergens in de winkel te koop zijn? Dan kan ik ze ff passen bij Marissa.

Het gaat in cm, dus je kan het voetje gewoon opmeten vanaf de grote teen tot de hiel en dan weet  je gelijk de maat.
Sil

Je kunt ook slofjes in eigen kleurencombinaties laten maken, ze zijn allemaal met de hand gemaakt, heel grappig. Je kunt zelfs tussenmaten bestellen, dus niet zoals met zootjes dat er steeds 2 cm verschil in zit, dat kan soms zoveel te veel zijn. Echt ideaal.

Terug
Bovenaan