Zullen de kleintjes door het vuurwerk heen slapen vanavond?

A

Anoniem

Guest
Zoals de titel al zegt, ben ik erg benieuwd of Daniëlle vanavond door het vuurwerk heen slaapt, vorig jaar nog wel maarja toen was ze nog zo klein.
We blijven gewoon lekker thuis dus mocht ze wakker worden dan kan ze wel even uit bed om voor het raam te kijken naar het vuurwerk.

Er worden hier trouwens nu ook bommetjes afgestoken en voorlopig slaapt ze nog door. . .

Groetjes van Sonja

p.s wat gaan jullie eigenlijk doen vanavond?

Hoi hoi,

Ook ik hoop wel dat Rik doorslaapt, maar goed anders maar even eruit en lekker beneden kijken naar al het moois! We zitten bij mijn schoonzusje met de broer van Maik ook nog en dat kleintje van 3 maanden ouder dan RIk. Dus als er eentje gaat huilen dan gaat de rest mee, ach we zien wel! Gisteren zijn er al aardige bommen achter het huis gegaan en Rik slipe gisteren ook door. We zien wel!! Laat het wel op me af komen!!

X Saskia

Hoi,

Vorig jaar is Feline wel even wakker geweest en dit jaar zien we wel. Er wordt hier al best wat afgestoken en geen idee hoe het vanavond is, want vorig jaar woonden we hier niet.
Maar moet zeggen dat Feline tot nu toe niet echt reageert op het vuurwerk. Wij doen dat ook niet en dat scheelt denk wel.
Op het moment dat ik het zeg dat ze niet reageert knalt er iets hard en zegt ze oh oh.  

groetjes Maris

Oh en we blijven dus lekker thuis en er komen vrienden langs.

groetjes Maris

Wij blijven ook lekker thuis. Vorig jaar is Maud wel wakker geworden. We waren toen bij mijn schoonouders en ze sliep de hele avond goed ondanks regelmatige harde knallen. Maar toen om 12 uur alles tegelijk afging werd ze wel wakker! Ze ging keihard huilen en ik heb haar naar beneden gehaald. Daar heeft ze vanachter het raam gekeken en dat vondt ze wel erg interessant. Ze was toen ruim 8 maanden.
Dit jaar ligt ze dus lekker in haar eigen bedje en we zien wel hoe het gaat!

hoi
ik hoop dat anouk er door slaapt,ach we zien wel.
vorig jaar heeft ze er niks van mee gekregen.

we zitten gewoon thuis,alle vrienden hebben ook kinderen dus die willenliever ook in hun eigen blijven.

veel plezier met de jaarwisseling

gr petra

wij gaan naar vrienden vanavond, ben ook benieuwd, denk het haast wel eigenlijk, dat ie wakker wordt.
Vorig jaar werd ie ook wakker en zo zijn we vrij vroeg naar huis gegaan, als Jelte nu weer wakker wordt ga ik em niet weer in bed doen, dan gaan we lekker naar huis om daar vervolgens verder te slapen. Tis natuurlijk ook sochtends weer betijds op, dus voor mij hoeft het ook geen ''ochtendwerk'' te worden zoals 'vroeger'.

Fijne avond allemaal!

gr. Saskia.

Hoi,

Tot nu toe hebben Bas en Eva altijd door het vuurwerk heen geslapen. Ik weet niet hoe het vanavond zal zijn. Als er één wakker wordt, verwacht ik trouwens dat het Bas zal zijn. Eva slaapt altijd zo vast, daar kan een fanfare door de kamer lopen en dan wordt ze nog niet wakker!
We zijn gewoon thuis met z'n vieren, dus we zien het allemaal wel.
Om 12 uur kijken we eerst even wat de kindjes doen en dan gaan we buiten even de buren een gelukkig nieuwjaar wensen. Vorig jaar lagen we al om 1 uur in bed. Het zal me niks verbazen als dat vanavond weer zo is. Echte feestbeesten zijn wij!!!

Veel plezier allemaal vanavond!

Groetjes, Karin

PS: Er wordt hier buiten al ze veel geknald, het lijkt wel oorlog!

Terug
Bovenaan