zullen jullie testen ?

A

Anoniem

Guest
hai meiden.

Ben net bij de kruidvat geweest en heb een test gekocht.
mijn vorige cyclus waren 46 dagen andere 44 en vorige maandd 36 dagen[1maand tarwekiemolietab]  zit nu net op dag 37 en nog niks te bekennen wanneer zouden jullie testen.Ik had wel een paar keer deze maand  het heel erg zuur en steken in me rechter onder buik en dan weer links en nu al bijna een week niks ook geen zere borsten wat ik normaal heb als ik ongi moet worden en ook geen hoofdpijn.Ik weet het echt niet wanneer ik nu het beste kan testen de vorige keren ook al veel testen verspilt dus vandaar mijn vraagje.groetjes wendy

hoi wendy

het is voor mij moeilijk te zeggen
zit in de eerste ronde
en weet dus niet wat mijn cyclus is
maar weet niet of ik heel lang zou kunnen wachten als het na 27 maart is
sterkte ermee
mischien hebben andere wel juiste info

grtz tamara

Hai Wennie

Wanneer je er zelf heel errug mee bezig bent, zou ik een test doen. Dat geeft je zelf misschien wat meer rust. Tenminste dat deed het bij mij wel. Helaas was ik niet zwanger, maar goed we blijven hoop houden he. Ik ben aan het tempen en dat geeft mij ook een stuk rust, dan weet ik tenminste dat wanneer mijn eisprong is geweest (temp is een hoger) dat ik dan ong. ongi moet worden, ben ik dat niet dan ga ik testen. Ik was namelijk eerst ook niet aan het tempen en heb toen een cyclus gehad van 3 maanden (en daarvoor 21, 33, 34, 43 enz). Nou ik werd knetter. Het tempen geeft mij echt rust en nu kan ik ook beter inschatten of ik wel of niet een zwangerschapstest doe. Hoef ik ook niet zoveel testen te kopen hihihi.
Ik hoop dat je iets aan mijn verhaal hebt.

veel liefs wies

Hoi wennie,

Je hebt ongeveer een gemiddelde cyclus van
42 dagen als ik het uitreken. Dat doe ik als volgt :

46 + 44 + 36 = 126

126 : 3 = 42

En als ik het goed heb onthouden zit je nu op dag
37 dus ik zou nog even een paar dagen wachten !!!
Ik weet het, het is makkelijker gezegd dan gedaan.
Wij zitten nu zelf in ronde 27 dus ik weet dat wachten
dan vaak niet het sterkste punt is van ons vrouwen !!!!!!!!!hahahaha
Toch wil ik je veel succes wensen met wat je ook doet, testen of wachten........

Dikke knuffel van Biaggi

hai meiden

nou bedankt voor jullie hulp ik ga nog even wachtten met testen voor zolang ik kan vol houden tot woensdag [dag42] en dan hopen natuurlijk dat ik nog niet ongi ben.ik hou jullie op de hoogte groetjes wendy

Terug
Bovenaan