Zullen we dan toch al zwanger zijn?

Hallo allemaal,

Durf het bijna niet te hopen.
Een maand geleden gestopt met de pil. En we zijn gelijk gaan klussen. Vandaag zou normaal gesproken met pil me menstruatie zijn. Tot op heden nog niks.
Ben zo benieuwd. Heb alleen wel besloten met Mn vriend om te wachten tot zaterdag voordat we pas een test gaan doen.
Weet dat door het stoppen van de pil even kan duren voordat alles weer normaal is. Maar toch blijf je hopen dat je een wondertje mag verwachten.
 
Toen wij waren gestopt met de pil kwam mijn ongi ook 5 dagen later als dat ik het zou moeten worden als ik de pil wel weer zou gaan slikken. Zou super fijn zijn als het meteen zou lukken maar het kan dus ook later komen. Heb gelezen dat het soms lang kan duren voordat je cyclus weer op gang is.
 
Hoi, ik hoop het ook voor jullie. Zou erg mooi zijn. Ik was ook gelijk zwanger na het stoppen met de pil. Ben na die tijd niet meer ongesteld geweest. Ik duim voor jullie! 
 
Hoop het ook voor jullie! Helaas duurde het bij mij na stoppen met de pil maarliefst 45 dgn tot in ongesteld werd..je lichaam moet vaak wel even ‘ontpillen’. Maar wie weet!!
 
Wat spannend! Ik ben in augustus gestopt en mijn eerste cyclus duurde 37 dagen! Ik kon niet zwanger zijn maar baalde wel van een lange cyclus. 
Je weet het nooit, heb je je eisprong gevoeld?
succes met wachten
 
Hallo allemaal, 
 
heb net een test gedaan wilde niet meer wachten. 
En wat blijkt. Heb wel 2 streepjes. Die van de test is wel een stuk lichter als die van de controle. Maar het streepje is goed te zien. 
Kan het niet geloven. Dus wil morgenvroeg testen met de ochtend urine. 
 
 
De 1ste menstruatie kan nog iets later komen’ ik wil je geen valse hoop geven hoor maar waarschijnlijk is het een beetje ontpillen.       .
 
Terug
Bovenaan