zullen we een chatroom opstarten?

Hallo Mede Mama's

Als eerste wil ik iedereen bedanken voor de snelle reaties die ik elke keer krijg en iedereen heel veel liefde en succes met haar kleintje wensen...

Ik zit sinds een paar weken(nadat ik bijgekomen was van de bevalling) weer volop op het forum mee te lezen en te posten. Ik merk dat er met mij vele mama's meelezen en posten, maar ik merk ook dat vaak dezelfde soort vragen gesteld worden. Het zou mij wel fijn lijken om ergens een chatroom te bezetten waar alleen wij inkunnen ofzo, of misschien allemaal aan de msn? Op die manier kun je wat beter op elkaar reageren met vragen, als niemand aanwezig is is dit forum natuurlijk altijd een uitkomst, maar het lijkt mij ook wel fijn om soms even wat verder door te vragen en dan is dit forum niet zo handig...

Lijkt het jullie iets en zo ja wie heeft een idee?

Groetjes,
Nymue

Het lijkt me misschien wel wat.
Maar ik moet je eerlijk bekennen dat ik een halve digibeet ben...
Dit forum gaat prima, foto plaatsen weet ik ook sinds gisteren, maar chatrooms??? Msn??? Ik ben uitgenodigd door diverse mensen voor hyves en zelfs dat snap ik niet.... (heel erg!!!)
De intentie is er dus wel, maar of ik er uit ga komen??? Ik geloof dat er ook zoiets was met de feb moeders, maar dat heb ik niet lang volgehouden om dezelfde reden.

Ik ben een deuske!!! (alleen wat dat betreft)

Rosanne

Hoi..
Lijkt mij wel leuk zal ik eens kijken of ik een server kan vinden..
Het is idd handig als je een beetje door kan vragen en direct andwoord krijgt ook als je het niet snapt..

Gr sylvia

Leuk idee zeg. Er is op "zwanger en zo" een chatroom. Daar hoef je je alleen maar aan te melden en dan kun je op de chat inloggen. Het is dus geen openbare chat, maar een chat voor zwangeren en voor mama's met kids. Ik kom daar al een poosje en het zou leuk zijn om daar te gaan chatten.
Als er meerdere zijn die dit willen zal ik de URL hier plaatsen.

Groetjes,

Annemiek

Hoi!
Bij de oudste (rond november 2004) is er een msngroep opgericht die nog steeds bestaat, erg leuk. Er zijn wel wat dames afgehaakt in de loop der tijd, maar er zijn ook een aantal leuke vreindschappen ontstaan! Een aantal mensen schrijft dus nu al 3 jaar samen op internet, eerst hier op het forum en sinds december 2004 op de msngroep. Heb ik best veel aan (gehad).
Is ook makkelijk op te richten en met een of twee beheerders kun je met niet te veel werk er een hoop lol aan beleven.

Groetjes Dionne

Superrrrrrrrrrrrrrr idee lijkt me heel gezellie en van mekaar kan je veel leren...
Ik las hierboven op de oude msn van vroeger kan je een room oprichten...
Of op msn gewoon ik hoor wel wat de chatroom gaat worden

Terug
Bovenaan