zullen we eens...

A

Anoniem

Guest
HOi,
aangezien het hier vaker rustig is, lijkt het me wel leuk om te proberen een keer af te spreken om tegelijkertijd met veel mensen online te zitten.
Leuk idee?
Roep maar wat jullie goed uit zou komen.... en als het niks uitmaakt ook zeggen he.
Ik kan overdag goed en 's avonds soms... vanavond bijv. alleen tot 20 uur.
Groetjes Veerle

ik vind het een goed idee.... moeten we echt doen als we niks anders te doen hebben... anders houden we het echt niet bij....

Die Veerle. Ik vind het altijd wel knap hoe jij steeds weer iets nieuws verzint. Je houdt ons in ieder geval wel bezig met vanalles.
Ik wil best online zijn met zijn allen. alleen hoor ik overdag te werken achter mijn pc en niet te forummen en is het tot   20 uur hier altijd de spits. eten, bad e.d   Dus wat mij betreft is het beste na 20.30

groetjes irene

Leuk idee. Ik kan ook het vaakst na 20.00-20.30, omdat ik niet elke dag vrij ben en dan zitten we hier tussen 19.00-20.00 ook in de avondspits met de kinderen naar bed brengen e.d.   maarre soms kan het ook op andere tijden, dus ik wacht rustig af.

Na 20.30 uur is goed hoor. Alleen vanavond dus niet... eens kijken of er nog meer animo is.

he ik ben er voor in hoor, de komende dagen kan ik wel de hele dag denk ik en avond ook.....alleen morgen niet, misschien wel in de middag maar weet niet hoe laat. Ik hoor of zie het wel.

Groetjes Monique

Terug
Bovenaan