Zullen we even een update van ons allemaal doen??

Zo, een nieuw forum, ik dacht, laat ik meteen maar even een update schrijven over (bijna) alles hier in huis.

Als eerste onze relatie, 13 augustus zijn wij 5 jaar getrouwd en dat zal ook zo blijven!! Het gaat een stuk beter tussen ons, tuurlijk moeten we nog hard blijven werken, maar die "vonk" is weer aan het terugkomen. Gelukkig maar.

Dan moeders zelf. Ik zie steeds meer tegen de operatie op, niet het feit dat ik onder het mes moet, maar dat ik de kinderen dan bijna een week moet missen, word al misselijk bij de gedachte alleen al.
Mijn bekken beginnen helaas weer te vervelen, volgende week toch maar weer eens een afspraak maken bij de bekkentherapeute.

Dan onze kleine prins, Vince.
Afgelopen zaterdag is eindelijk zijn 1e tandje doorgekomen, wat heeft het manneke er last van gehad. Hij is ontzettend vrolijk, lief en goedlachs. Hij begint te kruipen, netals Lyanne, eerst achteruit. Hij is vorige week fotomodel geweest voor een foto voor de internetsite en herfstcatalogus voor de Prenatal, wat was dat een leuke ervaring!

Onze prinses Lyanne, een echte peuterpuber!! Ze is een ontzettende slimme en lieve meid, maar af en toe........!!! Gelukkig is heteen fase zeggen ze, maar hoe lang dan???
Ze is dol op haar broertje, dat iszo heerlijk om te zien! Ze wilvan alles weten wat het is en kletst ons deoren van de kop af, echt gezellig. Ze heeft al een eigen willetje, als ze iets niets wilt, doet ze het echt niet!
Zaterdag 12 september gaat zevoor de 1ekeer naar peutergym, even 1 uurtje per week uitrazen.

Zo, en dat was het wel weer vanuit huize van Gorkom.

Ben benieuwd naar jullie updates!

Groetjes, Marieke mv Lyanne 18-08-06 en Vince 02-11-2008

Hoi Marieke,

leuk idee!

Hier gaat het best aardig. Mijn zomervakantie is ingegaan(joepie)!
Meike heeft sinds vorige week zaterdag longontsteking en een keelvirus. Het was zoeken naar goede medicijnen en voorkomen van uitdrogen. Door onze zorg en van de ha hoefden we niet naar het ziekenhuis en dat was wel fijn achteraf. Moet eerlijk zeggen dat ik daar maandag heel anders over dacht, we zagen het niet meer zitten en waren stuk van bezorgdheid. Maar de ha heeft ons goed begeleid.
Isa is echt aan vakantie toe. Moe, huilerig en verkouden maar het blijft een geweldige meid!
Mijn ouder komen naar hier voor 2 week camping en zoals het nu staat gaan de meisjes alletwee 2 nachten logeren. Meike heeft geen koorts maar moet aansterken en opa en oma willen graag ons even laten bijkomen dus we gaan het proberen...

Met ons gaat het ook goed, we vergeten weleens goed te communiceren als alles draait om de kinderen maar daar zijn we vaak op tijd bij ;)

Verder heb ik zin in de vakantie, we moeten veel klussen doen. Isa ligt nog in een te klein bed. Dankzij haar flexibelheid heeft het geen haast want ze heeft gezegd dat Meike eerst maar beter moet zijn, het is zo'n geweldige zus!!! Maar het moet wel gebeuren de arme meid ligt dubbel in het bedje en ik heb daar wel een schuldgevoel over...

Liefs Renske mv Isa 29-05-2004 en Meike 12-07-06

Leuk! Hier is het allemaal niet erg spannend.
We hebben on ze zomervakantie er uiteraard al weer op zitten, dus gaan we deze maanden regelmatig op stap: museum, pretpark, dierentuin, zwembad: heerlijk!
Lydia ontwikkelt zich als een speer, leutert je de oren vd kop, ook in het Engels en is hel hard aan de psz toe! In augustus begint ze op een hele leuke psz (de vorige was geen succes, dus is ze in dec mee gestopt). Dan heb ik ook eindelijk wat meer tijd voor mezelf, want adt mis ik wel heel erg: een boek lezen, al mijn verhalenideeen op papier zetten en dat soort dingen . Heb ook nog geen foto ingeplakt van 3 jaar Lydia bijv. Wij eten altijd laat savonds dus ik mis echt tijd voor mijn eigen dingen.
Verder is Lydia een echte peuterpuber met een pittig karakter inclusief driftbuien, dus dat vergt veel aandacht. En sinds woensdag probeert ze zindelijk te worden maar dat gaat nog niet helemaal goed (net weer een vloer staan dweilen, alsof het nog niet warm genoeg is!)
Groetjes, Rianne en Lydia (de 21e van deze maand alweer 3!)

Hier gaat het ook wel oké!

Gwen doet het hartstikke goed en draait zich al naar de buik. Ze tijgert dan zelfs al wat vooruit! Maar het kost haar veel energie dus na een tijdje is het huilen whahaha. Het meisje lacht zodra je ze aankijkt, heerlijk mopje!

Kay is ook nog steeds een heerlijk ventje! Erg lief voor zijn zusje en praat/zingt de hele dag door! Soms probeerd hij me wel eens uit, maar trekt dan al snel aan het kortste eind ;-) Hij is gewoon een ontzettende lieverd!!

Met papa gaat het ook goed en is enorm gek met de kinderen. Ongelooflijk wat hij allemaal doet met/voor ze.. Ik kan enorm genieten als ik hem met ze bezig zie en ben dan dankbaar voor het feit dat ik het zo getroffen heb..

Met mij gaat het een beetje op en af. Over het algemeen voel ik me goed, maar heb zo van die dagen dat ik mezelf in de weg zit. Dat zijn dan dagen dat ik weer eens bezig ben met zaken van na de bevalling of denk aan het feit dat ik over 2 maanden weer aan het werk moet. Ik voel me dan wat down en kan dan even niet veel hebben. Daar baal ik dan uiteraard weer enorm van! Maar gelukkig zijn die dagen in de minderheid. Verder hik ik weer tegen de volgende (buik-) operatie aan ten gevolgen van de keizersnede. Waarschijnlijk word dit in september gedaan. Verder gaat vandaag de sollicitatiebrief de deur uit en hoop ik in deze regio straks te kunnen werken. Mijn maag draait al bij de gedachten straks weer naar mijn eigen werkplek terug te moeten, maar ik heb nog 2 maanden! Duim maar voor me!

De leukere vooruitzichten zijn dat we volgende week heerlijk op vakantie gaan!! Even hoofd leeg maken, lekker genieten van de ongeving en helemaal van elkaar! Heerlijk! Ook is Kay alweer bijna jarig! en hoop ik de 10e een flinke smal geld te winnen whahahah!! Ook ben ik sinds gisteren met een streng dieet bezig en het gaat me goed af! Wil zeker 8 kilo kwijt en dat zal me lukken ook! Ik voel me er nu al goed bij!

Het gaat dus allemaal prima!!

Liefs,
Esmé mv Kay en Gwen

hier ook een update? het was wel even zoeken naar het forum, weet ook nog niet wat ik ervan vind, mis nog wel veel knopjes (snel terug naar alle onderwerpen bijvoorbeeld..)

Hier gaat alles prima, Rêve is bijna 1 meter hoog en weegt 17 kg bij 1 jaar en 9 maanden, Leyla is 14 maanden, weegt bijna 11 kg en is 78 cm. Rêve peubert enorm en ik moet echt heel erg leren om daarmee om te gaan, ik herken er heel veel in, maar oh oh wat is dat moeilijk zo af en toe. Leyla begint te praten en loopt als een kievit.

We genieten enorm van dit geweldige weer.

Ow en ook niet onbelangrijk, ik ben heeel druk bezig met het opzetten van een webwinkel in biologisch katoenen babybasics, t-shirt voor babies tot papa's en mama's, positieshirts, buikbanden en borstvoedingsshirts welke eventueel naar keuze met een persoonlijke tekst milieuvriendelijk bedrukt kunnen worden. Op www.drommels.nl staat nu nog alleen mijn logo, maar 1 september gaan we officieel in de lucht. Heel erg spannend allemaal. Heb maandagavond een afspraak met een goudsmid die een zilveren hangertje voor me ontwerpt ter herrinnering aan je kindje aan de borst.

Dit kleine schermpje is ook nog niet bepaald handig. Nou ja, ... even afwachten maar.

liefs

Esther, mama van Rêve en Leyla

en ik ben jaloers op die 8 kg van je Esme, ik was ze net kwijt, maar ze zijn alweer terug.

Ook hier even een korte update.
Wij hebben net sinds twee dagen de sleutel van ons nieuwe huis. Het is een nieuwbouwhuis, dus er moet nog van alles in gebeuren. Ben echt blij als het geregel allemaal achter de rug is en ik zelf ook eindelijk kan klussen (er zitten nu nog werklui in). En ben natuurlijk vooral blij als we over kunnen.

Wieteke komt op zolder te slapen en heeft er heel erg veel zin in. Ze is een heerlijke peuter met een eigen willetje en gek op haar broertje (en haar eigen 'kinderen'). En Freek is echt een rauwdouwer. Zijn gezicht zit momenteel onder de schaafplekken, maar goed. Hij geniet van het feit dat hij de grootste zandbak van de stad heeft (nog geen enkele schutting geplaatst, dus hij kan kruipen wat hij wil).

Wat leuk om te lezen hoe het met iedereen gaat!

Hier gaat het eigenlijk best goed.
Lynn heeft na 4 mnd Pavlik-bandage een CAmpspreider gekregen die ze alleen aan hoeft tijdens het slapen. Jippie! 't Is echt een hele verbetering. 3 Weken geleden rolde ze voor het eerst om en 2 dagen later rolde ze door heel de kamer. Dat had ze dus al snel door. Ze heeft nu 2 tandjes en weegt ruim 10 (!!) kg. Lynn is bijna 9 mnd.

Dean heeft het ontzettend naar z'n zin op de psz. Ontwikkeld zich ineens heel hard en is een hele lieve broer voor zijn zusje. Sinds een week slaapt hij in een peuterbed en dat gaat hartstikke goed! Hij valt er niet uit en blijft braaf liggen totdat ik hem kom halen.

Zelf ben ik aan het Sonja Bakkeren geslagen. Er moet veel (lees: erg veel) af en nu moet het echt gebeuren. Helaas is ook mijn bekken (nog) niet stabiel, maar er valt mee te leven. Vandaag mijn verjaardagscadeau gekregen: een moederfiets. Ik ben er helemaal blij mee!

In augustus zijn we 4 jaar getrouwd en we zijn nog steeds verliefd...

Liefs,
Nelly mv Dean (05-10-2006) & Lynn (10-10-2008)

Terug
Bovenaan