Zullen we raden?

Naar aanleiding van het topic met mooie foto's van marieke (happyM), de reactie van tanja en esme daar  en al de zwangere dames hier en een heel stel dat niet gaat vertellen wat het wordt..........wij als nieuwsgierigen lezers hebben natuurlijk vast wel een méning over wie wat verwacht, toch?

Dus dacht ik: we gaan raden! Ik weet even niet meer wie er allemaal niet weet wat het wordt, maar wel zwanger is, maar dat zal in de loop van de tijd wel aangevuld gaan worden

Zal ik beginnen:

HappyM(arieke) - jongen
DeniseSunyra - meisje
Esmé - jongen

Haha, ik vind het nu al leuk!

Groetjes
Susan

hey meiden,

was net ff snel aan het bijlezen.....we hebben een drukke tijd achter de rug....

maar vind het wel grappig dat jullie zo gaan raden hoor.....

tis nog ff een verassing...wij weten natuurlijk zelf wel wat het geslacht van onze beeb is.....maar van hubbie lief moet ik het voor me houden hahaha.....

maar het belangrijkste vind ik dat het maar gezond is.....

nog een paar maandjes geduld hebben.....

suc6 verder met raden

Liefs denise

Hahahahaha

Jullie zijn ècht niet goed wijs hè?!?!?! Hebben ze verdorie al een POOL gemaakt hahahahaha. Om je slap te lachen.

Ben het helemaal met Denise eens. Gezondheid staat voorop. Bij ons is bij de 20-week-echo nog een behoorlijk stukje angst weggenomen doordat alle orgaantjes aanwezig waren en werkten.

We zullen over gemiddeld een klein half jaartje zien of jullie gelijk hadden en wie van jullie gelijk hadden.

Even voor de duidelijkheid. Denise en ik weten ook NIET van elkaar wat we krijgen. hahaha

Groetjes en succes met de POOL
happyM.

Whahahha.. wat is dit nou weer?!!!

Kan er ook een prijs mee gewonnen worden? (hmz,.. geen slecht idee!)

Ik weet het goed gemaakt;

Als iemand het geslacht én de bevallingsdatum van mij raad, dan  zorg ik persoonlijk voor een presentje!!! Hahahaha..

Ik hou het in de gaten hier..

Esmé mv Kay en ???

(uitgerekend op 15 maart 2009)

Terug
Bovenaan