Zure klonterige gele dunne poep....

Bah bah bah (dit is al de derde keer dat ik dit bericht typ... k#%$@^&***$$#tforum)

Het is hier weer eens begonnen. OP 7 februari brak tandje nummer 1 door en op 27 februari de tweede. Op wat extra kwijlen na, geen klachten gehad. Nu sinds anderhalve week kwijlt hij ècht extreem, huilt soms zomaar uit het niets en is dan ontroostbaar. Sinds gisteren vliegt de poep -zoals in het onderwerp beschreven is- ons om de oren. Ik zoek wel 3x per dag zijn onderkaak en bovenkaak af op zoek naar ìets. Maar nee... geen ribbeltje, geen randje, geen donker stipje (zo waren die eerste twee ook aangeduidt twee dagen voor ze doorbraken), geen verdikking, geen rood tandvlees..... niets.
Laten we hopen dat zijn billen er niet onder gaan lijden. Tot nu toe blijven ze aardig roze en gaaf, maar hier en daar verschijnt al wel een rood vlekje. Ik smeer fanatiek met sudocreme, ik hoop dat het blijft helpen.
We zullen zien wanneer tand nr. 3 doorbreekt. De symptomen zijn in volle glorie aanwezig, maar de tand laat nog lekker even op zich wachten...
We wachten af....
Groetjes happyM.

p.s. even trots de eerste twee showen. Ik kon vandaag eindelijk een foto van het witte stelletje maken, aangezien hij (bijna) altijd lacht met zijn tong iets naar buiten. Zo lekker ondeugend lachje, maar zo krijg je natuurlijk nooit een tand op de foto...

jeuj hij is EINDELIJK geplaatst na 3 keer het hele bericht opieuw te hebben getypt. De tweede en derde keer zijn nooit zo leuk, want je weet dan niet meer wat je daarnet nog zo "spontaan" had neergezet... Nou ja... hij staat er in ieder geval.
Go forum, go forum

jeuj hij is EINDELIJK geplaatst na 3 keer het hele bericht opieuw te hebben getypt. De tweede en derde keer zijn nooit zo leuk, want je weet dan niet meer wat je daarnet nog zo "spontaan" had neergezet... Nou ja... hij staat er in ieder geval.
Go forum, go forum

Hier ook tanden verschijnselen, maar tanden.... ho maar.
Nu sinds gister is het rauwig, dik en hard. Terwijl hij al 2 weken niet te genieten is (vooral de nachten niet).
Arme schatten he, konden we het maar over nemen.

Oh ja en die billen he, leg hem af en toe lekker te spelen in blote billen op zo'n matje die je zelf onder je matras legde voor vruchtwater.
Dan kan het lekker allemaal luchten en als hij plast, is het zo weg gehaald en in de vuilnisbak te kiepen

Pauline

PS ik copier steeds mn reactie, als het niet lukt hoef ik alleen nog maar te plakken, dat scheelt typen

Terug
Bovenaan