zus bijna uitgeteld en nog niet zwanger

A

Anoniem

Guest
ben het even helemaal beu, in december waren we al een half jaar bezig zegt mijn zus dat ze zwanger is, ik kei blij voor haar en ondertussen hopen dat ik ook vlug zwanger zou zijn, nu is ze bijna uitgeteld en ben ik nog niet zwanger, zucht. Heb weer ff 2 dagen flink gebaald en nu maar weer met goede moed verder en maar hopen dat ik bij het kraambezoek straks niet ga huilen.

En volgens de huisarts zijn we pas in ronde 3 omdat wegens mijn stofwisselingsziekte nu pas alles in orde is, best balen als je al zo lang je best doet.

Meid, succes de volgende ronde. We hopen op een lente-baby!!

Balen meid! Weet hoe het is... helaas.

Wees blij dat nu wel alles in orde is bij jullie! Hier nog steeds zonder reden geen zwangerschap na bijna 2 jaar!

Liefs Daisy

Laten we maar hopen op een lente-baby inderdaad!
Mijn goede humeur komt weer terug gelukkig vanavond ff gezellig met vrienden eten.

En Daisy echt balen zo lang zonder reden nog niet zwanger. Hier ff een dikke knuffel. Hebben ze al onderzoeken gedaan? En gaan ze dan verder niet helpen?

Balen meid!! Hopelijk heb je binnenkort ook een positieve test in je handen!!

Liefs ciomama

@ Jolijn, we zitten al bijna aan het einde van de onderzoeken, maar tot nu toe alles goed!
Na een aantal onderzoeken heb je wat meer kans om zwanger te raken, dus dan moet je het weer zelf proberen.
We zitten nu in de wachttijd na een baarmoederfoto (HSG) en het doorspoelen van mijn eileiders.
Over een aantal weken de kijkoperatie en hierna moeten we weer ongeveer een half jaar zelf proberen. Pas daarna (als we 2,5 jaar bezig zijn, pffff...) gaan we over tot behandelingen.
Er vanuit gaande dat de operatie goed is, als ze wat vinden halen ze het weg of volgt er direct een behandeling.
In het begin in korte tijd heel veel onderzoeken gehad, maar nu onderzoeken met wachttijd achteraf...

Nu iig weer een stuk verder! (Zie mijn berichtje van vandaag!)

Sterkte meiden! Ik duim heeeeel hard voor iedereen die deze week nod heeft!!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan