Zus en ik bezig zusje is zwanger haha

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal.

Me zus is al vanaf December bezig met zwanger worden. Ik vanaf febuari. Vandaag te horen gekregen dat mijn een na jongste zusje zwanger is van de 2e lol de 1e is net 1 geworden dus das snel! Ze is in december uitgerekend. Super alleen als het nu ook raak is bij mij en mn zus komen er 3 kleinkinderen tegelijk en dan zijn er ineens 5 ipv 2 hahahaha echt mn ouders krijgen een beroerte! Zie de lol erwel van in.

Fijne dag!

haha! Dat zou wel erg leuk zijn!!
Wisten jullie ook dat jullie zusje bezig was? Of was het niet gepland?

Haha grappig. Krijgen je ouders het in een keer druk met kleinkinderen. Wek leuk als jullie straks allemaal tegelijk zwanger zijn. Heb ook twee zussen, lijkt mij erg leuk met zijn drieen tegelijk zwanger te zijn.

hoi mama

hier was het bij onze eerste ook zo haha mijn 1e schoonzusje kreeg dochter mei 2009, mijn andere okt 2009 en wij jan 2010 haha mijn schoonmoeder was binnen een jaar 3x oma haha

nu jan 2012 4e kleine kind juni 5e kleinkind dus nu als ik zwanger zou zijn net niet binnen het jaar wel grappig

Hey mama,

Leuk he!! Nu die andere twee nog.

Wij waren bij de eerste samen zwanger (mijn nichtje, zus en ik) En nu weer!!!! Bij de tweede!

Liefs

haha ja erg leuk. Van me zus weet ik het en zei van mij van me zusje wisten we het niet. Wel geplant! Zei weet het ook niet van ons. Dus blijft spannend!

Terug
Bovenaan