Zus is bevallen!

A

Anoniem

Guest
Hai meiden,

Moet straks naar de dokter en daarna voor het eerst naar de gyn, maar kon het toch niet laten om even een berichtje te plaatsen want;
Mijn zus is gisteren bevallen van een zoon!!!Wat geweldig is dat zeg! Maar natuurlijk komt dat stomme jaloerse gevoel ook weer om de hoek kijken. Zij was in een keer zwanger (waarom duurt het bij ons dan nu al een jaar?), de hele zwangerschap ging vlekkeloos en ook de bevalling ging supersnel. Het is geweldig om zo'n klein wezentje in je armen te houden. Als het dan ook nog van jezelf is moet dat onbeschrijvelijk mooi zijn.
Dat was voor nu even m'n verhaal, op naar het ziekenhuis.

Veel liefs Marieke.

Hoi,

Gefeliciteerd met je neefje!!! Ook leuk inderdaad, maar ik snap dat je jaloerse gevoelens hebt.
Mijn schoonzus is nu ook zwanger, inderdaad meteen raak, terwijl ik toch alweer een half jaar bezig ben.....

Succes bij de gyn!

Gr, Mitchy

Hey!
Veel succes bij de gyn straks!
En probeer er van te genieten dat je nu tante bent!!!
Liefs Waterman xxx

p.s. Bedankt voor je berichtje!

Hoi Marieke,

Gefeliciteerd met je neefje.
Ik snap helemaal wat je bedoelt. Had het laatst met een vriendin van mij. Het enige wat ik dacht was ikke wil ook...

Sterkte en succes, houd de moed erin
Liefs Joanna

Hoi Marieke D,

Van harte met je neefje !!!
Inderdaad, heel erg mooi zo'n klein wondertje,
maar mega moeilijk als je al 1 jaar bezig bent.
Heel veel succes in het ziekenhuis.

Dikke knuffel van Biaggi

Wat leuk, dan kun je met je neefje oefenen!
Dat jaloerse gevoel ken ik ook. Mijn beste vriendin is zwanger en als ik haar buik zie en alle leuke spulletjes die ze koopt dan denk ik "Waarom ik niet???? Wat doe ik fout????" We hadden er al naar uit gekeken om tegelijk zwanger te zijn, maar dat is helaas niet gelukt.
Maar ik gun het haar heel erg, ze probeerde het al 3 jaar en heeft al een kindje verloren (toen ze 24 weken zwanger was). Niemand verdient het dus meer dan zij, en als ik denk aan wat zij heeft meegemaakt  voel ik me weer schuldig omdat ik nu al zo ongeduldig ben.

Groetjes,
Esprit

Ha Gefeliciteerd tante...
Geniet ban je kleine neefje, ook al lijkt het zo oneerlijk.
Ik wens je sterkte, en kan je echt wel begrijpen hoor.
Groetjes j

hia Marieke,

gefeliciteerd hoor en ik begrijp ook wat je bedoelt en maar hou de moed erin hoor!

groetjes; Chili

Terug
Bovenaan