zus zwanger

vandaag heb ik mijn nod 3 dagen te vroeg gekregen. we waren er best van over de toeren. ga je gezellig naar je ouders toe en verteld m'n zus dat ze zwanger is. hadden we totaal niet verwacht, dus ik reageer er dus ook giga jankend op. we zijn even gauw weggelopen naar de keuken. we zijn zelf al 14 maanden bezig en dan bal je best wel als je zo'n bericht krijg. niemand va de fam. weet dat we al zo lang bezig zijn. ik vind het zo rot voor m'n zus.
moest ik effe kwijt hoor
xxx ikke
 
Hoi Anoniem...

Ik hoor hier eigenlijk niet, maar heb hier 19 maanden rondgesjokt en wil toch even reageren.
Toen mijn man en ik nog bezig waren, raakten in 3 maanden tijd 4 mensen zwanger; waarvan er 3 bij zaten waarbij het dus niet de bedoeling was. Ik voelde me toen echt heel erg rot en heb ook steeds gehuild als ik ze zag. Toen vroeg een van hen mij waarom ik steeds zo stil was en ik heb erover gepraat met ze, ze hadden er begrip voor en uiteindelijk heb ik toch wel genoten van hun zwangerschap. Ik ben er anders tegenaan gaan kijken. Eerst voelde ik me heel erg rot, maar laten ben ik gewoon naar hun kwaaltjes en dingentjes gaan kijken en ik ben toen heel veel te weten gekomen waar ik nu wat aan heb.
Het is ontzettend moeilijk, maar jullie tijd komt ook snel!!!

Heel veel succes!

Liefs Mariska 2
 
Ik kan me best voorstellen dat het een super rot moment voor jullie was. Ik hoop dat je zus het wel begrijpt (als ze tenminste heeft gemerkt dat je huilend wegliep). Veel sterkte en geef niet op, de tijd zal het leren. XXX
 
Hoi hoi,

ik weet precies hoe je je moet voelen... Mijn man en ik zijn nu al zo'n 2 jaar in stilte bezig (bijna niemand weet ervan) en in het afgelopen halfjaar zijn er 3 stellen uit onze vriendenkring zwanger geworden. 2 zelfs binnen 3 maand nadat ze met de pil zijn gestopt... Het wordt steeds moeilijker om blij te reageren en enthousiast te zijn voor hen... Maar ik weet dat er ook voor ons een dag komt dat wij kunnnen vertellen dat er een kindje op komst is! Daar hou ik me maar aan vast. En ook voor jou zal die tijd komen! Heel veel succes en liefs van Lieke
 
Terug
Bovenaan