Zusje op bestelling...

Daar ben ik weer,

Ik moet dit even kwijt. Zoals jullie misschien wel weten zijn we begin november ons zoontje van 6 dagen kwijtgeraakt. Onze dochter (4,5) heeft dus haar broertje verloren. Ondanks het verdriet houdt ze ook haar kinderlogica en laatst heeft ze bij haar papa gevraagd of we dan volgende keer voor een zusje willen zorgen... We moesten er om lachen, dit kun je haar niet kwalijk nemen.
Gisteren echter had ze twee mooie tekeningen gemaakt en vroeg ze plompverloren: mama, als ik dood ben, mag ik dan die tekeningen in m'n kistje?
Dan breekt je hart toch voor dat meisje, daar zou ze nu nog helemaal geen besef van moeten hebben. Ik vind het zonde dat ze die onschuld al kwijt is. Ik heb haar natuurlijk verteld dat ze nog ouder dan haar oma gaat worden, maar met tranen in m'n ogen.
Daarom hoop ik zo dat we haar in de loop van dit jaar heel erg blij kunnen maken, al wil ik het haar pas zo laat mogelijk vertellen.
Liefs,
Maaike

he meis, wat een naar verhaal zeg, is best moeilijk, ik heb dit niet mee gemaakt onze dochter 19 maanden dus heeft zowiezo geen besef van, naja denken we, tot nu heb ik alleen 2 miskramen gehad wat ik al vertelde liever dat dan een dood geboren of later je kindje verliezen , ik snap best dat e het even kwijt, wil, ff van je afschrijven dat helpt heel veel en je krijgt meestal antwoord terug, ik hoop dat je ook wel met me man er over kan praten want dat is juist zo belangrijk, ik hoop voor jullie dat jullie je dochter weer goed nieuws kan vertellen.

liefs mama van sharon

Terug
Bovenaan