Zusje voor het karretje spannen als je je zin niet krijgt....

Nou had ik van dit soort praktijken al wel gehoord, maar hier was het nog niet gebeurd, tot vanochtend!

We hadden ontbeten en patrick wilde nog een eierkoek. dus ik zeg nee, je kunt een boterham krijgen. Wat zegt die slimmerd nou tegen zijn zusje? 'Ilona, pak je voor mij even een eierkoek? hier heb je het krukje, dan kun je beter bij de aanrecht!'

Ik moest innerlijk ontzettend lachen natuurlijk maar heb toch maar even pedagogisch verantwoord opgetreden....

O o wat ontzettend grappig zulke voorvallen. Maar je moet idd pedagogisch bezig blijven. Al kan ik heel goed begrijpen dat je innerlijk wel moest lachen.
Ze zijn en blijven ondeugend he?

Hier gaat het ook wel zo alleen dan beetje anders.
Als Sophie iets doet wat niet mag en ik beetje boos word op haar (pedagogisch optreed zeg maar) dan zegt ze: Lidelick daan (Roderick gedaan)
En dat gaat elke keer zo. Arm ventje. Is zich van geen kwaad bewust.
Maar ook dat hoort erbij zullen we maar denken.

Groetjes Marianne

Hai Miranda,

Hihi, das idd wel leuk hoor! Zo'n stunt van een kind haha! Ze zijn echt niet gek hoor!
En tuurlijk moest je van binnen lachen, maar toch goed dat je verantwoord heb opgetreden!

Liefs Deb.

o gewelidg wat een verhaal heerlijk
Knap van je hoor Wij hadden zoiets in de vakantie....
In italie bloedheet hadden we chocola in de koelkast Zitten we buiten wat te drinken gaat brian naar binnen zegt tie chocola eten Ik zeg Neeeeee
Voor dat ik mn slippers had verzameld (grond te heet voor blote voeten) komt tie naar buiten met twee reepjes zo zegt tie voor Mike en Brian (ik stikte bijna om mn lach in te houden) dus wel sociaal hij pikte wel maar dacht toch aan zn broer

Nu is het niet gelukt maar ze zullen het vast blijven proberen;-)

groetjes
Achnita

Terug
Bovenaan