zussen...

mijn zusje is nu net 17 jaar en zo tegendraads.
mijn ouders merken nu wel dat ze mij altijd overal voor op liet draaien.
mijn zusje is een tijd terug depressief verklaard. maar nu ze daaruit is gekomen krijg ik de schuld dat zij het slecht heeft nu in huis.
ze wil het huis uit en met haar vriend (18) samen wonen. en ze wil niet 5 maanden wachten tot ze haar havo diploma heeft. en doet er vervolgens ook niets voor om het examen te mogen doen.

het ergste is dat ze nu elk weekend als wij er zijn al geven we het 100 weken van te voren aan ze weg is..
zoals dit weekend. dat is al 4 weken bekend..
zaterdags moest ze werken oke.. zondag zouden ze ook naar de verjaardag komen, komen ze om 12 uur hun nest uit bij haar vriend en 2uur op de verjaardag. komen ze met de mededeling dat ze om 3uur weg gaan om te gaan zwemmen.

ik kan daar zooo boos om worden. der eigen nichtje ziet der nooit. ze herkent haar niet eens meer en moet meteen huilen als ze op der af komt...

Klinkt heel bekend mijn zwagertje is net zo alleen is die 21 die is zelfs niet thuis op zijn eigen verjaardag..
Die is zelfs niet op kraamvisite geweest bij Ethan.
En negeert Ethan volkomen iets wat ons het meeste raakt..

Wij hebben meerdere malen in meerdere jaren pogingen gedaan om de band te behouden maar wij hebben besloten om onze handen hier van af te trekken als hij niet wil dan niet.

Gelukkig heeft Ethan ooms genoeg waaronder het tweeling broertje van die ene zwager die het dubbel geeft aan Ethan

ja dit is jammer genoeg mijn enige zusje.. en der andere (biologische)tante geeft ook niks om der. toen ze baby was moesten we maar zorgen dat dat achterlijke kinder der kop zou houden.

gelukkig hebben wij 1 hele goede vriendin die voor alicia tante is. en die is helemaal gek met der

balen is dat maar helaas kun je iemand niet dwingen zou hoe moeilijk ook proberen haar te negeren en je te focussen op de mensen die wel bij en rondom jou willen zijn

Ja dat is echt niet leuk! Je wilt zo graag leuke ooms en tantes voor je kleintje.
Het is wel ontzettend jammer dat het zo is...maar probeer je er niet meer druk om te maken. Gelukkig heeft ze jullie vriendin als tante!

Ik heb twee zusjes...eentje van 20 die komt heel vaak Jason en past ook altijd op.
Mijn andere zusje 17 leeft ook alleen maar voor haar zelf. Ik heb het opgegeven ik zie wel hoe het komt.

Kijk een meisje van 17 heeft vaak hele andere gedachten... hoop dat ze wel bijdraaid wat dat aan gaat...

ik kan er eigenlijk niet over mee praten. ik heb 1 broer en die is 10 jaar ouder dan ik. Alex is enigst kind.
Mijn broer is echt stapel op zijn kleine neefje! en Jorn is ook echt stapel op zijn ome saas... ( ome klaas)

Terug
Bovenaan