zuur

ik heb zo een last van maagzuur heeft iemand dat ook en wat doe je eraan ik was vandaag te laat om de dokter te bellen maar probeer het morgen weer ik vergeet het eerlijk gezegd ook totdat ik er weer last van heb

Ik heb het bij vlagen en kan er zelf ook nog niet echt een pijl op trekken wanneer het op komt zetten. Ik denk dat het bij mij ook wel komt wanneer ik wat te druk ben. En ze zeggen dat je dan een beetje op moet passen met dingen die zuur zijn (vruchtensappen, koffie, etc.) en bijv. beter iets van melk/vanille vla etc. kan pakken. Bij mij helpt dat i.i.g. wel wat. Maar ja, volgens mij ontkom je hier niet helemaal aan!

hoi
ik heb er afentoe s avonds ook zo last van dat het gewoon steekt op mijn borst, doet echt zeer
wat ik dan doe is een glas melk drinken en je mag ook best een rennie nemen kan geen kwaad
je hebt ook vloeibare rennie dat verzacht ook goed, ik kan er geen pijl op trekken wanneer ik er last van heb
het is in ieder geval erg vervelend!
maarja het hoort erbij
xxx

hoi hoi
Tja ook ik heb er last van en ben er nu wel zo`n beetje achter dat als ik scherp eet en vruchtensap drink en zulke dingen daar het meeste last van heb .
Heb het nl al een paar weken en dan weet je op de duur wel waardoor het ongeveer komt, maar
ja dat is misschien bij iedereen ook weer anders
1 ding is zeker het is vervelend en vooral savonds als op bed lig en wil gaan slapen dan speelt het bij mij het ergste op of zodra smiddags effe ga liggen

groetjes

Terug
Bovenaan