zuurgraad

Hallo allemaal,

heeft 1 van jullie meegemaakt dat in de mmm gekeken werd naar de zuurgraad?
ik hoorde laatst via, via een verhaal waarbij dat uiteindelijk niet goed zat en de boosdoener was. Bij mij is daar nooit naar gekeken....

groetjes

Hoi anoniem,
Bij mij is er ook niet naar gekeken,maar ik heb het wel vaker gehoord;dit kan voorkomen als alles verder goed is bij allebei. alleen kan je zuurgraad te hoog zijn waardoor de kwaliteit zaad vermindert of zelfs sterft.waardoor een zwangerschap uitblijft. waar dit aan ligt weet ik niet,maar ze hebben er medicijnen voor en is goed te verhelpen.
hopelijk heb je er wat aan.
gr. petra

Hoi hoi,
Bij mij hebben ze dit ook niet onderzocht maar soms denk ik wel eens dat dat de boosdoener is,maar is dat niet de samenlevingstest die je daarvoor moet doen??
Ik moet 13-10 terug voor verdere onderzoeken(weet niet wat,heb alles al gehad)en ga het dan zeker vragen.
Succes meiden!
Liefs
Snoop

Ik heb het! Ze noemen het ook wel vijandig slijm wat inhoud dat als het zaad langs je baarmoedermond komt het er niet doorkomt en afsterft.
Dit bleek uit meerdere samenlevingstesten waar geen levend zaadje overbleef terwijl er in de zaadtesten van mijn man wel degelijk iets te vinden was.
Wij krijgen o.a. daarom IUI.

gr.Inge

Terug
Bovenaan