Zuurkool, paprika, gerookte/rauwe zalm?

Hoi!

Ben hier nog niet aan de zuurkool en zalm begonnen, dat is echt vanaf 1 jaar volgens mij.
Paprika ook, maar dat krijgt Maudy-meisje toch echt al een paar maandjes..........geen reactie op gehad.
Ik kook het wel altijd, dus wordt het allemaal wat zachter.
Zalm gewoon mag zowieso wel volgens mij, net als kabeljauw en tilapia. Van gerookte en rauwe zalm weet ik het niet..........sorry!!
Veel plezier met kokkerellen!

Hier ook nog geen zuurkool; wel paprika. Geen probleem, lekker meekoken inderdaad.
Vis eten wij zelf vrijwel nooit, dus heb ik voor Mika ook niet.

Als je nog nieuwe lekkere receptjes hebt, horen we het, he?!

Nou ik ga het ook maar proberen.

Morgen krijgt ons mannetje net als ons pastasalade, koude penne, rucolla, tonijn en cherrytomaatjes! ben benieuwd. Wij eten er nog gebakken spekjes doorheen en hebben er een frambozen balsamicodressing er overheen.(en voor mij geen tonijn, lust ik niet)

Ik prak trouwens niks meer door elkaar. Deze vent heeft het liefst alles zo in zijn hand of op een vorkje en dan de pure smaak.

Liefs...

Lekker toch, dat je kindje geen geprakte hap meer wil; is veel makkelijker om dan over te stappen op "met de pot mee eten", vind ik!

Eet smakelijk!

Paprika en gerookte zalm heeft Sophie wel al gegeten, ik had er eerlijk gezegd niet bij nagedacht dat dat misschien niet zou mogen... Zuurkool heb ik nog niet geprobeerd. Ik ben benieuwd hoe je pastasalade gaat. Ik durf nog geen rauwe groente, sla enzo, te geven omdat ik bang ben dat ze dat niet wegkrijgt. Maar als het bij jullie goed gaat moeten we het hier ook maar eens proberen!

Terug
Bovenaan