Zw test na innestelingsbloedig

A

Anoniem

Guest
<p>halloo iedereen,</p><p>ik ben een paar maandjes afwezig geweest hier omdat ik even minder obsessief was over het zwanger worden.</p><p>nu moet ik over 8dagen pas ongesteld worden maar had ik net een licht roze bloeding. Ik heb verder nog nergens last van alleen ben ik erg moe. Maar dat kan ook aan mijn lage vitamine d komen.</p><p> </p><p>mocht dit een inestellingsbloed zijn, wanneer kan ik dan een posi zw test verwachten?</p><p> </p><p>liefs ..</p>

Hi, gezien je eerder obsessief over zwanger worden was, zou ik niet te vroeg testen.
Je maakt zelf alleen maar gek en gaat elke dag opnieuw testen + 50% dat het na de innesteling fout gaat en je gewoon ongesteld gaat worden.
Probeer gewoon op je NOD te testen, hoe lastig dag ook is.

Erg lastig inderdaad, je hebt gelijk.

we zitten nu in ronde 7 voor ons eerste kindje.
fingers crossed, dan nog maar een weekje wachten 

Wachten. Roze afscheiding kan je weleens hebben en hoeft niks te betekenen. Daar komt bij dat als het idd een innestellingsbloeding was. Zelf wachtte ik altijd tot 6 dagen na mn nod met testen. Allereerst omdat het dan vaak toch iets later doorkwam en scheelt teleurstelling als de zwangerschapstest afneemt. Na instellen van deze zelfverzonnen regel kreeg ik veel meer rust. En ik heb daarna nog maar 1x een test hoeven doen (pos?) dus scheelt aanzienlijk ik de centjes en in mn hoofd.

Ben vandaag helaas van mening dat de bloeding denk ik toch van menstruatie is. Gezien ik erg veel bloed heb verloren vandaag en het echt helderrood is. 
Op naar ronde 8..

[quote quote=10193225]Volgens de boekjes zou je ongeveer 4 dagen na een innesteling positief kunnen testen. Maar dat is alleen maar kunnen, of deze bloeding al een geslaagde innesteling is, is maar even afwachten. Een negatieve test voor NOD zegt immers nog helemaal niks, alleen dat je (nog?) geen zekerheid hebt dat je zwanger bent. (Je kan altijd later alsnog positief testen.) Zelf zou ik nooit tot zo lang na NOD wachten met testen, maar ik heb dan ook al eens een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en een blijvend verhoogde kans daarop. Ik mag ook eerder voor echos komen opdraven, om in elk geval te controleren of het op de juiste plek zit, maar als je geen verhoogd risico daarop hebt, kan je inderdaad ook prima wachten tot na NOD, zeker als je wel eens vaker een paar dagen later bent.[/quote]
De ha gaat me pas vanaf juli doorverwijzen naar de gynacoloog dus weet helaas ook nog niet of er verder iets is. Ik vind het alleen zo vreemd, heb nog nooit een cycl gehad die zo kort is. Het kortste was een normale cylc van 28dagen ik had voorheen alleen langere cylcussen. 

Terug
Bovenaan