Zwaaien..

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Ik vind het zo geinig,Tess zwaait sinds gisteren terug als je naar haar zwaait.Eerst dacht ik dat het toevallig was,maar haar Oma was daarstraks hier en toen ze wegging en zwaaide naar ons zwaaide ons Tess terug.Nou Oma en Mama stonden met tranen in hun ogen van de trots.Zijn er nog meer kindjes die al terugzwaaien of is dat helemaal niet zo bijzonder...nouja voor mij wel in ieder geval..

Groetjes Kitty en een zwaai van Tess.

Mijn dochter is ook 8,5 maand en zwaait sinds twee weken. Het ziet er zo lief uit. Ook klapt ze in haar handjes.

Lief is dat he! Tessa zwaait naar ons als we haar uit bedje gaan halen!! Het gaat nog een beetje houterig,maar het is wel ontzettend schattig om te zien! (zwijmel....)

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Heerlijk he! Ik kan niet genoeg krijgen van Tess haar zwaaien, heerlijk. Ze is gelukkig steeds aan het zwaaien, de eerste keer naar de tv, aan het einde van Z@ppelin dan zegt dat meisje "je zwaait toch wel terug??" En ja hoor daar stond ze heel driftig te zwaaien.

Ze zwaait ook naar foto's en naar de boer die het land aan het maaien is. Smelt... zo lief.

Eh ik weet niet meer wanneer ze begon met zwaaien, denk ook zo rond de 8 maanden.

Knuffel voor je super miesje!

Nanda, mv Tess

Kian zwaait nog niet echt. Af en toe gaat wel per ongeluk zijn arm op het goede moment omhoog, ook wiebelt ie wel eens met zijn vingers als er naar hem gezwaaid wordt, maar om dat nou zwaaien te noemen...?
Klappen doet ie wel. Maar niet op commando. Het liefst als ie snachts wakker wordt...heel schattig (  ). Nee hoor, we liggen dan allebei met een big-smile in bed om 15.00 uur snachts.

Liefs Nelleke

Jaaaa!!! Ook Linde kan heel mooi zwaaien.
Ik heb altijd het idee dat ze achterloopt op de kindjes op het forum maar zwaaien kan ze hoor, en vanavond was er zelfs een soort "dag,dag" bij te horen.
Papa en mama erg trots natuurlijk.
Ik vind het ook erg schattig om te zien.

groetjes Danielle.

Terug
Bovenaan