Zwaar ademen en buiten adem

<p>Hoi dames,</p><p>ben 34 weken zwanger en ik adem echt heel zwaar, ( ook in rust) ook ben ik snel buiten adem en snel moe. Moet ik hiermee langs de dokter? Of hoort dit erbij </p><p> </p><p> </p>

Ik heb dit ook gehad. Zelf liggend op de bank raakte ik van buitenadem. En als ik 2 meter liep viel ik flauw. Ik had zwaar ijzer te kort. Dus ik raad je zeker aan om even langs de huisarts te gaan.

Hier heb ik ook al weken last van gehad en ik heb daarbij ook astma. Ben nu 36 weken en Mn mannetje is ingedaald. Hierna is de benauwdheid een stuk minder geworden. Het is normaal dat je benauwder kan worden omdat je baarmoeder een stuk groter word en er meer druk op je longen komt. Las ook dat je longinhoud in de zwangerschap zelfs met 25% kan afnemen. als je je echt zorgen maakt kan je natuurlijk altijd even navraag doen bij je verloskundige of huisarts. Maar het zou dus ook gewoon bij de zwangerschap kunnen horen

Ja laten checken lijkt me een goed idee als ik dat van dat ijzer lees.
Maar het hoort er sowieso ook bij. Je longen zitten helemaal in de verdrukking. Ik hoor het  aan vriendinnen ook die zwanger zijn als ze de 32 weken passeren begint dat hijgje ?
Zelf had ik het ook. Grote baby die in de weg zat.

Jep.. Ik heb het ook echt aan het hijgen.. Ben nu 36 weken! Ik heb ijzer laten checken en die was goed dus het 'kan' erbij horen maar als ik het bericht hier boven lees zou ik toch even laten checken! 

Terug
Bovenaan