zwaar depri

hey meiden..

zoals jullie in de NOD lijst kunnen lezen en konden volgen gaat het niet goed met mijn cyclussen de laatste tijd.

3 maanden geleden 21 dagen overtijd geweest met negatieve testen..

2 maanden geleden 3 dagen overtijd met op een vrijdag na een half uur positieve test.. en zondags weer na een half uur positieve test.. ( deze zijn dus niet geldig)

en nu.. mijn ei 4 dagen later gespot als normaal.. en deze ook 4 dagen lang gespot.. en 4 dagen lang een zeurend gevoel gehad.. links en rechts onderin..(misschien 2 eitjes)
en nu.. nog steeds niets van de duivels te bekennen..
vandaag een test gedaan en deze was zoals ik al wel verwachte .. negatief..
wel heb ik iedere keer krampen rechts en links onderin.. maar dat zal wel niks wezen.

ik ben het zo zat.. om iedere keer langere cyclussen te krijgen.. voorheen had ik mooie gelijke cyclussen van 32/ 33 dagen.. maar daar is nu niks meer van terug te zien.:(

ik ga straks ronde 9 in.. maar door die lange cyclussen van mij lijkt het wel een eeuwigheid te duren..

ik ben echt zo onzeker.. en zie dit aan de ene kant allemaal als een straf voor wat voor grote fout ik door mijn ouders 5 jaar geleden heb gemaakt..

ik ga hier echt kapot aan..

wat moet ik doen..

*HELP*

Hoi. Jee Wat moeilijk. Ben je al eens bij de huisarts geweest?
Het valt mij op, dat mijn cyclus anders verloopt als normaal, misschien doordat we er zo mee bezig zijn, dat het lichaam zich toch aanpast ofzo

Ik weet niet Wat je hebt meegemaakt, maar geloof er niet in dat je nu gestraft gaat worden.

Sterkte x yvonne

Meid, je moet jezelf niet zo straffen! Dat heb je echt niet verdient, het gaat zoals het gaat. Ik snap wel dat je het nu heel moeilijk hebt. Zit zelf ook een beetje in de knoei door miskraam. Hopelijk vind je gauw weer de kracht om het positief te zien. Misschien anders een verwijsbrief voor de gynaecoloog, als je cyclus steeds zolang is? Heel veel sterkte!!

Ogh meis toch,
Je mag jezelf niet kwalijk nemen wat er is gebeurd. Op dat moment heb je een beslissing genomen, als het goed doordacht was dan was het zeker de juiste... Soms wordt een besluit je opgedrongen dan maak je een keuze waar je niet achter staat. Spijt en schuld kunnen zo'n stempel drukken op je leven. Je moet echt proberen om dat los te laten, anders maak je jezelf helemaal gek! Door stress kan je cyclus ook onder spanning staan...
Als je je echt zorgen maakt over de duur van je cyclus en de onregelmatigheid maak dan n afspraak bij je huisarts. Je kunt ook naar n gynaecoloog of fertilliteitsarst (je hebt tegenwoordig geen verwijskaart meer nodig) Sterkte! Xx

Heey...

je moet jezelf niet kwalijk nemen wat er is gebeurd en je wordt heus niet gestraft...
Je lichaam doet rare dingen met je...
Maak inderdaad anders een afspraak met je huisarts, of praat er met iemand over die je echt vertrouwd.

Heel veel sterkte meid...

liefs...

hey meiden..
dank jullie wel voor jullie lieve woorden..
ik heb vanmorgen een afspraak gemaakt bij de huisarts.. voor volgende week donderdag pas.. dan kan ik pas i.v.m. het vele werken wat ik doe.
er over praten wat er toen de tijd allemaal is gebeurd heb ik al meerdere malen gedaan bij een psycho... maar geen resultaat.. het is te pijnlijk en te diep..
ik hoop dat de huisarts mij snel verder kan helpen en of doorverwijst..

want dit trek ik echt niet langer.. :(

ik hou jullie op de hoogte.. en als jullie willen weten wat er allemaal gebeurd is toen. ik heb voor een 2 a 3 maand geleden ook een stuk geschreven hier ..
gaat over abortus..

ik kan ook niemand vinden wie dit ook heeft mee gemaakt. dat zou het allemaal veel makkelijker maken om te praten met een lot genoot..

misschien hebben jullie tips waar ik mensen kan vinden die tegen hun wil in een abortus hebben laten doen.?

xxx

Stichting Freya, helpt moeders ook met verlies van hun kind, dus misschien wat voor jou, succes!!

Terug
Bovenaan