Zwaar gevoel in buik

Hoi ik ben nu net 6 weken zwanger, en ik heb nu een ontzettend "zwaar" gevoel in mijn buik, geen pijn ofzo, maar het voelt gewoon alsof ik al ik weet niet hoe ver zwanger ben.
Herkent iemand dat ? Ik heb wel een drukke dag achter de rug, hoop heen en weer gereisd, zou dat van invloed kunnen zijn ??

Bianca

Misschien is het het oprekken van de baarmoeder ofzo? Volgens mij had ik in het begin ook wel eens zo'n zwaar gevoel. Er gebeurt natuurlijk nu vanalles daarbinnen en soms voel je daar wel wat van.

Hetzelfde heb ik ook al een keer op het forum geplaatst. Bij mijn tweede zwangerschap (eerste was wel 11 jaar geleden!) had ik dit ook zo erg, maar eigenlijk al vanaf het moment dat ik de test had gedaan. Het voelde gewoon helemaal niet goed door een heleboel dingen, vond het erg raar. Helaas is die zwangerschap in een miskraam geeindigd. Bij mijn vierde zwangerschap (inmiddels al twee miskramen/missed abortions) had ik het weer zo erg in het begin, dus ik had helemaal geen hoop op een goede afloop, want je denkt in alles iets te herkennen. Maar toch hadden we een goede echo met bijna 7 weken! Ben er dus achter dat het toch iedere keer weer anders is! Waarschijnlijk heeft mijn miskraam daar dus niets mee te maken gehad. Ik heb trouwens heel veel opgezocht op internet en heeeeeel veel zwangeren hebben dat zware gevoel in de buik gehad en is er gewoon een gezond kind geboren. Gr. Alexandra

quote: Biasch schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-06-2007 19:11:09'));

Hoi ik ben nu net 6 weken zwanger, en ik heb nu een ontzettend "zwaar" gevoel in mijn buik, geen pijn ofzo, maar het voelt gewoon alsof ik al ik weet niet hoe ver zwanger ben.
Herkent iemand dat ? Ik heb wel een drukke dag achter de rug, hoop heen en weer gereisd, zou dat van invloed kunnen zijn ??

Bianca

hallo bianca,ik ben nu 6 weken en 2 dagen zwanger en ik herken me volkomen in je verhaal.ik heb ook een zware harde buik,en krijg met moeite mijn broek dicht.bij mijn vorige 2 zwangerschappen had ik dit ook.het komt echt door het oprekken van de baarmoeder.maak je niet te druk,en geniet van je zwangerschap.groetjes ilonaroos

hoi,
is een heel normaal verschijnsel zo vroeg in de zwangerschap (had het bij alle 5) komt doordat er meer bloed door je lichaam stroomt en je buik ontrekt daar veel aan,vandaar dat je dat voel als een zwaar loom gevoel heel laag.

groetjes yvonne

Terug
Bovenaan