zwaar gevoel in de buik

hallo
ik ben 19 juli voor het laatst ongi geweest en ik heb meestal een cyclus van 33 dagen dus dat zou betekenen dat ik dan 21 augustus weer ongi moet worden maar ik had vanmorgen een heel zwaar gevoel onder in de buik wat kan dit geweest zijn
ik hoop op reacties
groetjes anoniem
 
Ik ben lang bezig geweest met zwanger worden en heb gemerkt dat je dan ook steeds weer op signalen van je lichaam gaat letten.
Ik heb zelf verschillende keren zwangerschapsklachtjes gehad zonder echt zwanger te zijn.

Ik zou me dus niet teveel aantrekken van dit gevoel dat je gehad hebt: in je onderbuik zit zoveel (darmen, blaas, baarmoeder) dat er vanalles dit gevoel veroorzaakt kan hebben. Gezien dat je over 2 weken ongesteld moet worden, zou het bijvoorbeeld met je eisprong te maken kunnen hebben, die zou je ongeveer nu verwachten.

Ik herken het in elk geval niet als iets uit het begin van de zwangerschap (en ik denk dat je daarnaar op zoek bent). Ik had in het begin van mijn zwangerschap steeds een menstruatie-achtige pijn in mijn onderbuik, en was er dus van overtuigd dat het "weer" niet gelukt was.

Ik ben dus bang dat er voor jou niets anders opzit dan tot 21-8 te wachten (en gebruik te maken van een eventuele eisprong...)

Groeten,

N.
 
Terug
Bovenaan