Zwaar gevoel in mijn onderbuik

Beste iedereen,

Vorige maand heb ik mijn (koper)spiraal laten verwijderen en tussen 1 en 6 september zou ik mijn eisprong moeten hebben gehad Niet getest maar puur op berekening.

Nu heb ik sinds vijf dagen een zwaar, drukkend gevoel in mijn onderbuik.
Het is niet pijnlijk of vervelend maar wel steeds aanwezig.

Heeft iemand dit ook gehad? Kan dit al duiden op een bevruchting?

groetjes chantal

Het zou kunnen. Ik denk namelijk niet dat het iets met je spiraal te maken heeft (ik had het mirena en alleen toen hij dr uit was een zwaar gevoel gehad,een paar dagen)

Wanneer zou je kunne testen denk je?
de kans dat je zwanger bent is goed aanwezig, koperspiraal heeft geen hormonen dus je lichaam hoeft die niet eerst te verwijderen en de lucky shot kan zomaar eens gelukt zijn

Succes en duim voor

groetjes quinta

Mijn vorige menstruatie begon op de 21 ste dus rond die tijd (als ik het volhou iets later) kan ik gaan testen.

Toen ik het spiraal in liet brengen had ik ongeveer hetzelfde gevoel. Maar dit begon dus pas twee weken na het verwijderen en niet meteen erna.
Heb sinds vandaag ook gevoelige tepels maar goed die kom ik elke maand hier en daar weleens tegen.

En jij quinta hoe lang ben je al bezig en hoe staat het ervoor?
En hoe ga je om met de signalen die je lichaam je geeeft of je voor de gek houdt?

groetjes Chantal

Hey Quinta,

Mijn vorige menstratie begon op de 21 ste dus dan kan ik deze maand gaan testen (ik hoop dat ik het een paar dagen langer volhou dus de 24ste ofzo).

Bij het inbrengen van het spiraal had ik ook twee weken krampen. Maar dit is begonnen twee weken na het verwijderen en dus niet meteen. Heb ook een beetje zeurend gevoel in mijn onderrug en vandaag ook gevoelige tepels (gebeurt normaal ook weleens)

en jij? Hoe lang ben je al bezig? en vind je het moelijk om te voelen wat je lichaam je verteld?

groetjes Chantal

He Chantal
Dat drukkende pijn onderin mijn buik heb ik ook al een paar dagen.. vraag me ook af of dit door mijn ongi komt dat eraan zit te komen of dat ik zwanger zou kunnen zijn!
Je lijkt alles goed te gaan voelen he als je ermee bezig bent he..Het is wel een ander gevoel dan als ik ongi ben maar ja wil niet teveel hoop hebben..

Wanneer is je NOD?
Gr Sola

Terug
Bovenaan