Zwaar in de stress

Hoi mama's

Wie kan mij een beetje gerust stellen want de vk en de ha doen dat niet
Ik ben nu ongeveer 5a6 weken zwanger volgens de testen eindelijk na 7 jaar proberen.
Nu is het zo vanaf zaterdag heb ik licht roze/bruine afscheiding met plassen heb zondag nacht en maandag morgen 1x helder bloed gehad geen pijn ofzo heb ook geen stolsels en is alleen met plassen daarna weer gewoon roze/bruin.
en nu is het dinsdag en heb geen 1x kleur verschil gehad met plassen moet ik me zorgen maken of wat dan ook.
van de vk en ha die zeggen dat ik nog maar 4 weken moet wachten wat me lichaam doet :S
Heeft iemand hier ervaring mee want me gedachtends gaan over al heen behalve de goeie
 
Hoi Sereentje,

Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook bruinige afscheiding en toen kreeg een inwendige echo met 6 weken. Vaak zie je dan al een hartje kloppen en dat is een hele geruststelling. Als ik jou was zou ik gewoon een andere verloskundige bellen.
succes en sterkte
 
Hi Sereentje,

Ik ben nu 6 weken zwanger. Rondom de periode dat ik ongesteld was heb ik ook roze/ bruine afscheiding gehad. Dit ging na een aantal dagen +/- 6 weer weg. Kan nog van een innestelbloeding zijn. Daarnaast is het ook mogelijk dat het door vrijen o.i.d. komt. Het hoeft niet altijd iets naars te betekenen hoor. Succes. Ben benieuwd hoe het verder gaat.
 
Terug
Bovenaan