zwaar/sloom gevoel

Hallo!

Ben nu 15w5d zwanger. En de misselijkheid stopt al aardig. Gelukkig maar. Mits ik dan op tijd kleine dingen eet. Maar toch voel ik me nog niet helemaal top-fit. Vorige week viel ik bijna weg onder de douche. Ik moest echt ff zitten en met mijn hoofd tussen de benen. Gisteren had ik het weer, dit keer toen ik bij de blokker was. Ik wilde eigenlijk ff zitten maar ging toch door. Snel naar huis gereden, ramen van de auto opengezet. Thuis wat gegeten en een boullionnetje genomen. Toen ging het wel weer. Mijn armen bleven wel heel zwaar en wat trillerig. Vandaag heb ik die armen nog steeds. Bij de apotheek om raad gevraagd en die raadde me extra vitamines aan. Straks ook maar ff de verlosk. bellen. Misschien heeft zij tips. Wie kent dit, en weet raadt? Greetz patries
 
Hai Tryce,

Ik heb aardig dezelfde symptomen als jij. Ook bijvoorbeeld onder een lekker hete/warme douche zie ik zwart en draaiierig etc.
Ik heb een erg lage bloeddruk volgens de vk. Misschien dat jij daar ook last van hebt?
Je kan 't navragen.

Groetjes Kim
 
Haai!

Bedankt voor je reactie. Ik heb net gebeld. En de symptomen klinken erg herkenbaar als je rond de 4 mnden bent. Ze verteld dat ik de eerste maanden rust heb genomen ivm. mijn misselijkheid en nu doe ik weer wat meer, en dat is wennen voor mijn lichaam. Ze raadde me aan om vaker kleine beetjes te eten, de kleine groeit nu, en vergt veel energie van me. Geen zorgen maken dus, pfff! Gelukkig! Greetz Patries
 
Hey Trice

Vraag ook ff bij de vk of je ha of ze je hb ff prikken!! Deze symptonen ken ik maar al te goed bij mun eerste drie zwangerschappen en ik had idd een lage bloeddruk maar ook een veel te laag hbgehalte.. Je krijgt dan staaltabletten en die hebben ff tijd nodig maar na enkele weken voel je je dan weer beter..

Wens je succes, liefs Bats
 
Hoi,

ik had het ook om streeks die periode in mijn zwangerschap! Ik heb toen bij de huisarts voor de zekerheid ook even mijn bloedsuikergehalte laten testen om te kijken of ik geen zwangerschapssuiker had. Gelukkig niet! Ook de verloskundige gebeld, moest om de 2 uur wat eten, en gewoon 3 normale maaltijden. Dat heb ik gedaan, en dat werkte goed. Ook hebben ze m'n   hbgehalte getest en m'n bloeddruk, allemaal prima.
Het om de 2 uur eten was een oplossing. nu ben ik in de laatste weken van m'n zwangerschap en heb ik het weer terug, ik val elke keer zowat flauw als ik ineens niet meer beweeg, in de rij bij de kassa of als ik met iemand sta te praten, vermoed ook dat het komt door het warme weer nu, maar goed, het is wel heel vervelend

groetjes kirsten
34w5d
 
hoi
ik heb die klachten ook gehad en ik had inderdaad ijzer te kort eneen lage bloeddruk nu heb ik het weer sinds ik de 28 weken ben gepasseerd maar nu komt het door mijn suikerspiegel en moet ik naar de diabetesdieetiste en hopen dat het dan goed gaat.groetjes patries
 
Terug
Bovenaan