<p>Hoi!</p><p>ik ben momenteel 19 weken zwanger en werk in een keuken van een drukke brasserie. </p><p>Ik werk niet veel..gem 24 uur per week en ongeveer 6 en soms 8 uur op een dag.</p><p>Ik ben van nature een harde werker en bij drukte heb ik normaliter geen moeite met het overslaan van pauzes. Ik merk nu wel dat ik sneller moe ben en ontzettende last krijg van mijn benen en voeten tijdens het werken en door het lange staan. Heb wel een kratje in de keuken staan waar ik even op kan uitrusten maar bij drukte ga ik met regelmaat nog gewoon door. </p><p>Ik probeer buk en til werk echt zoveel mogelijk te voorkomen rn daar ontkom je ook niet aan in een keuken maar soms vind ik het bezwarend om een collega te vragen dus dan doe ik het maar gewoon... mijn baas vindt dat natuurlijk allang best. </p><p>Zolang ik zelf door wil gaan en daar lichamelijke klachten van ondervindt dan kan ik mijn grens nogal verleggen en maak ik me niet zo druk.. maar wat doet dit eigenlijk met mijn meisje? Is dit gevaarlijk?! Er zijn zat dames die ook nog intensief sporten... kan iemand mij hier antwoord op geven? </p><p>Ik merk wel dat ik steeds meer uitgeput ben na een paar uur werken. Mijn lijf begint pijn te doen en mijn benen.. dus wat meer remmen moet ik sws alleen als het gevolgen heeft voor mijn baby dan weet stop ik eerder </p><p> </p>