Zwaar

Ik heb een zoontje van 18 kg en een dochter van 10 kg. Die moeten beide nog regelmatig opgetild worden. Bijvoorbeeld op de fiets. Vandaag tilde ik mn oudste van de fiets en ik kreeg een flinke pijnscheut in mn buik.

Ik zou het graag willen voorkomen, maar ik weet niet hoe ik het mezelf makkelijker kan maken.

Ik heb zelf ook een dochtertje van ongeveer 12 kg en met name het op de fiets tillen vind ik ook erg zwaar worden, dus hier zijn tips ook welkom.

Ze loopt gelukkig wel, maar natuurlijk ook vaak precies de andere kant op als dat ik wil, dus dan til ik haar ook maar weer op. Nu gaat dat nog wel, maar over een tijdje denk ik dat dat niet meer lukt.

ik laat mijn dochter opspringen zodat ik minder zwaar hoef te tillen. Als zij springt til ik haar gelijk op en heb ik geen pijnscheut(en). Hoop dat dit helpt, bij mij wel.

ja zelf laten klimmen idd. t duurt wat langer dan als je ze tilt maar voor je lichaam is het btr.

ik til mijn dochtertje van bijna 4 ook nog regelmatig. eigenlijk meer om te kroelen, rond te draaien met haar en te stoeien.
bij mij gaat het nu gelukkig goed maar dat kon ik niet doen met mn vorige zwangerschap vanwege mn bekken.
toen was ze nog maar 2 jaar en 4 maanden. pppfff wat heb ik me veel schuldig gevoeld zeg, die tijd

liefs do

Terug
Bovenaan