Zwabberbuik.

A

Anoniem

Guest
Iedereen zal deze nog wel hebben neem ik aan een zwabber buik ha ha ha!!!!!!
Maar ik word er misselijk van omdat ik het gevoel heb dat alles er los in ligt en continu heen  en weer word geslingerd incl. mijn maag.
Nou ga ik morgen een sluitlaken aan laten brengen in de hoop dat dit gevoel minder word. Heeft nog iemand hier last van en ervaring met een sluitlaken?
Tevens heb ik na mijn middagrust uurtje dat ik me minder voel als voor het rusten.
Zo'n slap gevoel netalsof ik een zware kater heb of flauw ga vallen. En dat trekt ook niet meer weg de rest van de dag. Hierdoor valt alles vanaf de middag me zwaar, bv met Marjolein op mijn arm lopen als ze moet boeren, dat kan ik gewoon niet opbrengen.
Erg vervelend want ik moet continu mijn man om hulp vragen voor simpele dingen.

Ps fijn dat het forum weer goed werkt.
Groeten Tine

hoi

misschien een tip,bij de xenos hebben ze van die saunabelt,zon band   die je om je buik moet doen en doordat je gaat zweten zou je daar vanaf vallen.weet niet of het werkt.maar die is zo elastisch dat je hem lekker straks om je buik heen kan doen,en lekker stevig voelt,kost 2,50 euro.zei dit tegen mijn bekkentherapeut en die zei dat ik dat gewoon mocht proberen.dus goedkope oplossing misschien? gr wendy

Hai Tine

Dat verhaal van je middagdut en dan minder wakker worden had ik ook, werd ik rillend van de kou wakker, net alsof ik koorts had, ik ben steeds na mn middag dut gaan douchen lekker warm en dan was ik er weer...

Denk dat het de hormonen zijn...
Het is nu over...
Groetjes Martine

Terug
Bovenaan