zwager worden

hallo dames,
dit is de eerste keer dat ik dit forum bezoek, wel een leuk forum trouwens, ik hoop dat iemend mij kan adviseren ik ben 25 jaar en ik vroeg me af , hoelang het gemiddeld duurt voor je zwanger bent,ik ben niet aan de pil, kan ik namelijk niet tegen dus gebruiken mijn vriend en ik een condoom, maar is de kans nu groter dat als we straks stoppen met het condoom dat ik eerder zwanger ben als mensen die wel een pil hebben geslikt?????? ik voel ook wanneer ik ongeveer mijn eisprong heb maar ben de ene maand om de 28 dagen ongesteld en de andere maand bv 33 dagen kan iemend mij mischien informatie geven alvast bedankt hoor
 
nee het maakt niet uit of je eerder zwnger bent ik was direct na het stoppen van de pil zwanger en er zijn ook meiden die doen er 3 jaar over.
het enige voordeel wat jij hebt omdat je niet aan de pil bent weet je hoelang je cyclussen zijn en je eisprong ongeveer, maar het zegt niks over hoelang je erover doet om zwanger te worden..
 
WELKOM

In de medici zeggen ze dat de meeste vrouwen binnen een jaar zwanger wordt.
En ja, over het algemeen ben je sneller zwanger als je geen hormonen gekregen hebt. Het komt voor dat je na het stoppen van de pil zwanger wordt, maar over het algemeen niet.

Mijn schoonzus zit in de medici wereld en vertelde mij dit.

Het scheelt wel dat je ongeveer weet wanneer je eisprong hebt, dat maakt het makkelijker.

Succes

Liefs Tatjana
 
lvast bedankt voor jullie reacties, mischien een stomme vraag hoor, maar als je zwanger wilt worden hoe vaak en wanneer moet je het dan precies doen?????????????
 
als je een regelmatige menstruatie hebt dan moet je vanaf de eerste dag van je menstruatie rekenen dus als je op 26 juni ongesteld bent geworden dan heb je ongeveer 12 a 16 dagen erna een eisprong. heb je een onregelmatige menstruatie dan is het aan te raden om de dag te gaan klussen want dan is er geen peil op te trekken.
Dit is wat mij verteld is en ik klus om de dag hahahha maar helaas nog steeds niet zwanger ondanks de verschrikkelijke borstpijnen en misselijkheid.
Test zegd nog steeds negatief en ik word er gek van. laat me dan maar ongi worden want hier word ik gek van en kunnen we tenminste weer een nieuwe kans creeren.

succes hoop dat het voor jullie snel mag gebeuren.
 
Hoi,

Welkom op de forum. Het is inderdaad zo dat het merendeel van de vrouwen binnen 6 tot 12 maanden zwanger wordt. Zijn ook nog maar 1 maand aan t klussen, dus dan lijkt dat inderdaad nog lang. Maar deze meiden hier op deze forum loodsen er je wel door, dat doen ze bij toch .
Veel succes en veel plezier met klussen.

Liefs,

Ikke
 
Wellicht even een domper maar ik gebruikte ook geen pil voordat we gingen proberen en toch heeft het 1,5 jaar geduurd voordat ik zwanger was. Er is dus geen pijl op te trekken.
 
Terug
Bovenaan