zwangeeeeeeeeeeerr!!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal!!

De huisarts belde een halfuur geleden , en ik ben zwangeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer, ik kan het nog steeds niet geloven.Ik ga morgen naar de huisarts, want hij gaat ''uitzoeken'' hoelang ik zwanger ben enz.

Ik hoop dat jullie ook allemaal snel zwanger zullen worden. Geef de hoop nooit op, jullie komen ook nog!!!Heel veel suc6!

p.s. (dit was mijn 4e ronde, en ik had de hoop al een beetje opgegeven, omdat kennissen en vriendinnen al meteen zwanger waren geworden, ik had het gevoel dat het bij mij lang zou kunnen duren, en ik had dit echt niet verwacht;heb nergens last van, het lijkt alsof ik ongesteld moet worden)Nogmaals, ik duim voor jullie allemaal!!

GEFELICITEEEEEEEERD!!!!!!!!!!!!!!!!
Geniet ervan!

gr Jackje

Dankjewel jackje!!IK ben zooo blij!!Ben jij zwanger, of???Ik wil erachter komen hoelang ik zwanger ben, en bevallingsdatum kan ik dit opzoeken op internet??

4e ronde en de hoop al opgegeven?
't Is maar goed dat je er niet gemiddeld (een jaar) over gedaan hebt dan.

Maar in ieder geval gefeliciteerd.

dankjewel. Ik bedoelde het op een andere manier hoop opgegeven; dat ik er langer dan een half jaar over zou doen, vergeleken met vriendinnen/kennissen.Ik ben natuurlijk erg blij dat ik na 4 rondes zwanger ben.

Terug
Bovenaan