zwangeeeeeeeeeerrr!!!

Hoi allemaal, ik kom van het zwanger worden forum. IK heb vandaag van mijn huisarts te horen gekregen dat ik zwanger ben. Ik was sinds mei gestopt met de pil. Ik ben zoo blij, maar vind het ook bel een beetje eng allemaal.Ik denk dat ik in mei ga bevallen, moet morgen naar de huisarts .
 
Hoi rammetje (leuke naam hihi)


Proficiat!!!
Ik ben nu zelf 8wk en ik vind het ook allemaal heel eng hoor.Het is allemaal nog zo onwerkelijk en er komt zoveel nieuws op je af,ik weet wat je bedoelt!Maar ik ben zeker ook harstikke blij.
Geniet ervan,groetjes kreeftje.
 
hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap, spannend hoor de eerste keer voor mij is het de vierde, maar net zo spannend ik heb nu 3 jongens dus ik hoop een beetje op een meisje, geniet van je zwangerschap en maak je niet te druk,om de kwaaltjes, die horen er allemaal bij groetjes anita 22weken.
 
Bedankt voor jullie reacties.Ben vandaag naar de huisarts geweest, en waarschijnlijk is de bevalling op 20 mei.Rond de 12e week(ik heb in februari en mei 2bruiloften van familie en had al hele mooie gala-jurken gekocht,maar dit is natuurlijker veeel leuker!) moet ik pas een echo laten maken, lijkt mij vrij laat, maar ja, ik wacht af.
 
Terug
Bovenaan