Zwanger ? 1,5 week overtijd

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal,

Wanneer is het verstandig om een zwangesrchapstest te gaan doen?
Ik ben nu 1,5 week overtijd, ik heb een regelmatige cyclus de afgelopen 6 maanden.
Daarvoor heb ik een aantal jaren de anti conceptiepil geslikt, maar ben hiermee gestopt omdat wij een kinderwens hebben.
En welke testen zijn het beste of maakt dat niet uit?

Dan kan je nu zeker gaan testen. je kan al testen op de dag dat je ongesteld had moeten worden.

Volgens mij zijn er geen testen echt slecht. Die van Clear Blue digitaal is erg duur maar geeft aan zwanger / niet zwanger en het aantal weken dat je zwanger bent. tel daar wel 2 weken bij op. want je zwangerschap begint de eerste dag van je laatste menstruatie.
dat lijkt mij handig omdat je dan geen streepjes hoeft te interpreteren

wat knap dat je zo lang al gewacht hebt met testen.
Ik heb tot nu toe ook altijd die van clear blue digitaal gebruikt. Maar als ik verder lees zijn de goedkopere merken ook goed.

Ik koop de test via sensitest.nl Lekker goedkoop en werkt prima.

hoi petra
ben je nog een test geweest ????
heb je al getest??
gr marjan

Hoi allemaal,
ben nu 11 dgn over tijd (had t de 13e moeten worden), na 5 dgn (18e) wel een test gedaan, die was negatief. :(
Is het verstandig om weer n test te doen?
Ben bang voor de telleurstelling, ben er best wel mee bezig in mn hoofd.
Of toch nog n paar dagen wachten op de 27e misschien word ik dan ongesteld.
Gr. Jannie

Hallo allemaal,

Ik ben inmiddels nog steeds niet ongesteld.
Heb wel wat bruin/rozige afscheiding gehad.
Ga morgen of overmorgen testen. Ben een beetje bang voor de teleurstelling namelijk!!!
Wel telkens een aparte buikpijn, en ineens puistjes.
Ik laat weer van me horen als ik de test gedaan heb.

Groetjes Petra

Hallo allemaal,

Ik heb zondag een zw.test gedaan (van testjezelf.nl) deze met ochtendurine test was negatief!!!
Maar geen mesntruatie, vannacht na het klussen wel wat bloedverlies gehad, ìk dacht ongesteld. Maar vanochtend geen bloed meer. Ik snap er niks meer van zijn er mensen die ook ervaring hebben met dit?
Nog steeds last van aparte trekkende pijn links en rechts, last van boeren en puistjes????? Meschien wordt ik toch nog ongesteld??
Groetjes Petra

Terug
Bovenaan