<p>Goedemiddag,</p><p>Ik heb toch besloten het van me af te schrijven omdat ik me soms heel alleen voel. Ik ben 25 jaar en 17+1 weken zwanger.</p><p>Mijn moeder had vorig jaar oktober een heel heftig kort ziekbed door kanker in het hoofd. Waarna ze op 1 november overleed. Ik had/heb het hier heel zwaar mee mede door de dingen die zijn gebeurd. Ik zat gewoon aan de pil en eind november ben ik nog ongesteld geweest. 3 januari bleek ik zwanger te zijn en het rond 5 december heeft ingemetseld. De dokter gaf aan dat door de stres de pil minder werkzaam kan zijn geweest. Ik heb heel hard gehuild en vindt het erg moeilijk. We hebben besloten het te houden en ervoor te gaan. we hadden tenslotte al een kinderwens. Door alles hadden we die nog even uitgesteld. Ik ben erg blij met het kleine wondertje en dat geeft gelukkig ook wat afleiding.</p><p> </p><p>Maar ik merk dat ik het er de laatste weken toch wel heel moeilijk mee heb. Ik mis der en kan er niet over praten met haar. Of over men angsten. Mijn man en vader zijn heel suportive. Maar het id toch anders ik had een hele hechte band met haar.</p><p>Ook heb ik moeite dat bijna iedereen die erover begint niet met : wat leuk dat je zwanger bent reageerd. Maar met: wel dubbel dat je zwanger bent he net na je moeder.</p><p>Ze bedoelen het goed maar het blijft zo confronterend</p><p>Zijn er mensen die soort gelijk ervaren hebben? Hoe gingen jullie ermee om?</p><p>Groetjes</p>