Zwanger? 2 verschillende uitslagen

<p>Hi allemaal,</p><p>Momenteel heb ik voor de derde dag op rij positief getest (2 keer met een vroege test van Sensitest en vanochtend met een gewone dipstick van sensitest. Alle 3 de testen waren heel licht, maar wel positief. Nu heb ik vanochtend tegelijkertijd ook een clear blue digitale test gedaan (vandaag zou waarschijnlijk mijn NOD zijn, althans.. 28 december had ik een positieve ovu test) maar deze geeft aan: "niet zwanger" . Ik weet nu niet wat ik moet denken. Zijn er toevallig meerderen die dit hebben meegemaakt met een clear blue test? Wat denken jullie? </p>
 
Ja! 
Clearblue gaf bij mij ook niet zwanger aan, na 3 positieve testen van action...ben toch echt zwanger al een aantal weken. 
 
Die van Kruidvat 2 voor 5 euro kopen. Ook al gaven deze op mijn vermoedelijk  NOD nog negatief aan, 3 dagen later waren ze knal posi. Je lichaam heeft tijd nodig om HCG aan te maken. 
 
Ik heb 2 dagen geleden (licht) positief getest met Kruidvat 2v5, 2e dag na NOD. die avond (waarom ik ook s avonds ging testen???, weet dat het met ochtendurine moet) CB digital: niet zwanger.
volgende ochtend weer Kruidvat 2v5, licht positief (leek wel iets minder dan dag ervoor). Vanmorgen weer, zelfde verhaal. Kruidvat early ook vanmorgen gedaan: geen plusje (niet zwanger).
ik ben nu dus 5 dagen over tijd. Ik ben sinds gisteren kotsmisselijk (echt braken ook), knallende koppijn maar geen zekerheid...
vorige 2 zwangerschappen (waarvan 1 prachtige dochter en 1 missed abortion) testte ik voor NOD al positief. 
Ik word gek van onzekerheid. Lage HCG waarde past ook niet bij extreme misselijkheid.
morgen maar een dagje testen overslaan, zondag maar weer 
 
[quote quote=10153557]Ik heb 2 dagen geleden (licht) positief getest met Kruidvat 2v5, 2e dag na NOD. die avond (waarom ik ook s avonds ging testen???, weet dat het met ochtendurine moet) CB digital: niet zwanger. volgende ochtend weer Kruidvat 2v5, licht positief (leek wel iets minder dan dag ervoor). Vanmorgen weer, zelfde verhaal. Kruidvat early ook vanmorgen gedaan: geen plusje (niet zwanger). ik ben nu dus 5 dagen over tijd. Ik ben sinds gisteren kotsmisselijk (echt braken ook), knallende koppijn maar geen zekerheid… vorige 2 zwangerschappen (waarvan 1 prachtige dochter en 1 missed abortion) testte ik voor NOD al positief. Ik word gek van onzekerheid. Lage HCG waarde past ook niet bij extreme misselijkheid. morgen maar een dagje testen overslaan, zondag maar weer[/quote]
Oh, vervelend hè, die onzekerheid. Aan de ene kant denk je: ik ben niet ongesteld geworden en ik heb last van allerlei kwaaltjes (en al die wisselende resultaten maken het er ook niet duidelijker op) . Ik heb vanochtend wederom positief getest, maar hij lijkt opnieuw heel licht.. Dit is de 4e dag.. Je zou toch denken dat het dan wel wat duidelijker zou worden.. 
 
Ja, dat zou wel het mooiste zijn....
ik lees heel verschillende dingen: sommige vrouwen blijven lichte streepjes houden (lage hcg) maar een lage hcg kan ook weer betekenen dat het geen goede zwangerschap is.
het lijkt mij wel duidelijk dat er bij ons wel iets speelt maar ik durf nog niet aan iets positiefs te denken.
morgen weer testen met Kruidvat. Als die een duidelijke streep geeft, gooi ik er nog een clearblue tegenaan 
 
Mijn testen waren van vrijdag tot en met maandag heel erg licht, ik vond het maar raar dat ze niet opliepen. Andere zagen wel minimaal verschil dus ik had nog hoop. Dat was wel 10dpo t/m 13dpo. Maar wel dag 29 van mijn cyclus dus heb een korte LF. Anyhoe...de gyn zag hem ook heel licht en vond het niet gek, maar einde van de week zou hij wel donker moeten zijn. Daar kon ik niet op wachten dus volgende dag, dinsdag, weer getest (elke keer wel zelfe merk) en toen was hij ineens donker! Dus dag 5. Dus, liep heel lichtjes op, nauwelijks te zien, maar toch. Bij jou? 
 
Terug
Bovenaan