Zwanger 2e ronde na curretage?

<p>Hoi! Ik ben heel onzeker, heb nu 30 dagen geleden mijn eerste menstruatie gehad 6,5 week na curretage vanwege MA. Echt heel licht, maar een dag bloed, daarna nog een beetje bruin. Nu nog niet weer ongesteld, zou ik zwanger kunnen zijn of zou er iets mis zijn (Asherman)? Heeft iemand ervaring met zwanger worden na curretage of wanneer ik weer een normale cyclus/menstruatie kan verwachten? </p>

Hoi gebruiker, 
Ik heb zelf een curretage gehad na een MA in juni en 6 weken later mijn eerste menstruatie. Die was ook totaal niet heftig, terwijl ik dat overal had gelezen. Heb contact gezocht met het ziekenhuis en dit blijkt helemaal niet zo te hoeven zijn. Ik heb daarna weer mijn normale regelmatige cyclus opgepakt. Wat ik zelf heb gedaan is elke 2 weken een zwangerschapstest totdat deze negatief was, zodat ik wist dat als ik een positieve test zou hebben, dit niet nog het HCG van de MA zou zijn. Overigens ben ik nog niet zwanger. Bij twijfel, bel je ziekenhuis even. Heel veel succes met deze onzekerheid en hopelijk snel mooi nieuws :)

Terug
Bovenaan