Zwanger 5/6 week

<p>Help!!!</p><p>ik ben nu 5/6 week zwanger. En ik heb sinds gisteren enorme bloedverlies met stolsels en bij het plassen ook helder roos bloedverlies gepaard met krampen ook af en toe. Lijkt wel alsof ik hevig ongesteld ben. Wat kan dit zijn? Ik ben enorm in paniek</p>

Het zou kunnen dat het helaas een miskraam is, maar dat hoeft zeker niet zo te zijn. Ik zou gewoon even de verloskundige bellen, zij kunnen je het beste adviseren! Succes ermee!

Tja, de kans op een miskraam is bij dit soort klachten vrij groot. Ik zou de verloskundige bellen en vragen om een echo, maar ik zou niet te veel hoop houden... Sterkte hiermee!

Ik weet ook nog maar net een weekje dat ik zwanger ben. Ik ben harstikke nerveus, daarnaast hypochonder. Ik ben bang dat er meer aan de hand is, kan het zijn bij een miskraam zoveel bloed en stolsels? 2 dagen al?

Ja bij een miskraam kan je veel bloedverlies, stolsels en buikkrampen hebben dit is niet abnormaal. Het gebeurt eigenlijk zelden dat je zoveel bloedverlies hebt dat je er niet lekker van wordt gelukkig (in de zin van flauwvallen, lekker is het natuurliuk niet met al die buikkrampen..)

Ik heb zelf een miskraam gehad met 5 weken en had ook veel stolsels en bloed. Inderdaad een hevige ongesteldheid. Ik heb zelf ook snel angsten dat ik ernstig ziek ben, dus ik ken de zorgen die je nu voelt. Sterkte

Dankjewel voor je reactie! 
hoe lang had u last van bloedverlies en stolsels? Ik vind het allemaal heel erg! :( het was niet gepland, tuurlijk welkom en dan krijg ik dit..:(

Terug
Bovenaan