zwanger 5mnd na keizersnede wie heeft ervaring?

hoi, deze vraag komt van mijn beste vriendin.
in juni bevallen (7wkn te vroeg) van dochter via keizersnede, 3mnd lang ic en ziekenhuis met de kleine. nu is de kleine bijna 6maand en blijkt zij 5wkn zwanger te zijn. ze maakt zich gigantisch druk of dat wel kan zo snel na een keizersnede? en gaat de zwangerschap nu wel goed? hoeveel risico's zijn er? na afgelopen jaar is ze erg bang, en bijna te bang om blij te zijn ook al is dit onverwachts. Wie heeft hier ervaring mee? gr sweetwicca

Hoi mijn dochtertje is ook met de keizersnee geboren en ik was na 5 maanden ook weer zwanger. Ik heb nergens last van gehad en mijn 2e dochtertje is ook met een keizersnee geboren. Nu is de jongste 16 maanden en ben ik zwanger van de derde die ook weer met een keizersnee ter wereld zal komen. Ik zou me niet zoveel zorgen maken. maar als ze erg twijfelt gewoon ff langs de dokter gaan hoor.

Groetjes Nancy

hoi hoi
mamatamara: ze heeft direct ha gebeld en die zei ga naar gynacoloog en die heeft pas 18e tijd, dus dat is nog 18 dagen stressen.
nancy84: dank je wel ik denk dat ze hier heel blij mee is om dit te horen. de 1e was prematuurtje en bracht al zoveel angst met zich mee.
Hebben meer dames hier ervaring mee?

Terug
Bovenaan