zwanger 6wk geen symptomen

Hi ladies, ik ben nu 6 weken zwanger maar ik heb echt 0 symptomen.
Inmiddels meerdere testen gedaan en blijven positief:).
Ik heb wel 2 miskramen gehad bij beide miskramen had ik wel symptomen: misselijk, bijzondere eetlust, gevoelige borsten.
Nu echt helemaal niets, iemand hier ervaring mee?


Ik heb ook progesteron voorgeschreven gekregen wat ik nu gebruik.
Over 1,5 week krijg ik de eerste echo, ik kan niet wachten...hopelijk half November een gezonde baby in m'n armen.

XX
 
Ik had pas bij 3 maanden de eerste symthomen en toen miste ik de tijd dat ik deze niet had want ik kreeg het dubbel en dwars terug :)
 
Ja dat snap ik, had ik in eerste instantie ook vanwege een miskraam.
Je kan altijd voor de zekerheid een verloskundige vragen, misschien stelt dat je gerust!
 
Hey, lastige he, die eerste weken. Alles kan je onzeker maken: wel buikpijn, innestelingsbloeding,  geen symptomen hebben, eerdere ervaringen. Dat eerste trimester is wat dat betreft echt vervelend, want eigenlijk kunnen alleen echos of het hartje luisteren je geruststellen dat het goed zit... als je eenmaal de beweging voelt, dan geeft dat je weer meer zekerheid. Op zich is 6 weken nog vroeg en is er tijd zat om symptomen te krijgen. Ik zou het fijn vjnden als ik iets minder symptomen zou hebben gehad, bij mij verlopen alle 3 mijn zwangerschappen ongeveer als volgt:
Vanaf 6 weken tot week 20: misselijk
Vanaf week 8 last van bekkenpijn
Vanaf week 15-20 een flinke buik (sommige mensen gaan met zo'n buik met verlof, maar ik moet er wel even mee, en ik voel me dan al een zeekoe en hij zit enorm in de weg)
Vanaf week 22 ook zeer regelmatig harde buiken (meer dan 10 per dag)
Vanaf week 24 brandend maagzuur.
Maar ik voel mij gezegend dat ik 3x zwanger heb mogen worden, dat dat me gegund is en ook bevallen vind ik geen probleem. Ik voel me meestal een week na de bevalling beter dan de laatste 4 maanden van mijn zwangerschap ;)
Ik wens je een hele goede zwangerschap, zonder al te veel symptomen of zorgen;). Ik hoop dat het je gegund is om deze kleine wel in je armen te sluiten.
 
Wat een onzekerheid hè, die eerste weken! Ik kreeg zelf na week 7 symptomen en kreeg ze ook flink. Toen wilde ik wel terug naar die eerste weken. Inmiddels 38 weken zwanger en nog steeds niet vrij van klachtjes ? Als je echt twijfelt, bel gerust even met gynaecoloog of verloskundige, daar zijn ze voor. Mijn beste tip, uit ervaring.. Probeer er ondertussen niet teveel mee bezig te zijn, hoe moeilijk ook. Het kan zo verschillen per vrouw, lichaam, hormonen enzovoorts! Geen lijf of zwangerschap is hetzelfde! Een goede zwangerschap gewenst!
 
Terug
Bovenaan