Zwanger 8 weken

Hallo dames, ik ben nieuw in deze groep..
Ik ben vandaag 8 weken zwanger en erg moe komt dit iemand bekend voor??
Jeetje kan wel de hele dag doorslapen?
 
Van harte gefeliciteerd. Zeker komt het bekend voor. Onvergelijkbaar die moeheid, niet weg te slapen :). Wat normaal een paar uur koste, koste toen een paar dagen. Volgens mij heb ik wel een week gedaan over de kerstboom optuigen. Hopelijk kun je je er wat aan toegeven en kun je het iets rustiger doen in je dag. Ook dit gaat met een paar weken weg.
 
Gefeliciteerd! ? Ik ben ong 6 weken en ook zo vermoeid en moe. Normaliter kan ik 6 uurtjes slapen, maar nu heb ik meer dan 10uur nodig om op te kunnen staan ?
 
Oh, jeetje he?het lijkt alsof het nooit weg zal gaan..
Nou ik hoop dat het snel over zal gaan, want ik heb er al 2 rondlopen. Vind het anders erg jammer..en hoe elke zwangerschap nog een anders kan wezen?
 
Hey Yaya, jii ook gefeliciteerd?idd ik hoop dat het ook snel weg zal gaan die slak houding van ons?heb je al je vitaliteitsecho gehad?
 
Gefeli!

Ik ook nogsteeds.. en ben nu 15 weken.. de hele dag kan ik slapen, heb tot week 13 er niet aan toegegeven. Maar nu afentoe op een vrije dag 6.00 eruit en 8 uur er weer even in tot n uur of 10 a 11. En dat helpt wel... savonds rond 21.00 wel weer moe.. het lichaam doet veel met je en dat ga je merken!
 
Gefeliciteerd!
Hier ook zo moe! Bij mijn vorige zwangerschap werkte ik fulltime, niets aan het handje. Maar deze keer...pfffoe. ik ga nu ook lekker slapen ?
Het zal vast wel weer beter worden, toch? Succes in elk geval en probeer naar je lijf te luisteren. X
 
Wat leuk! Ben vandaag ook 8 weken zwanger. Heb al een dreumes van 1.5 rond lopen. Maar heel herkenbaar die moeheid. Na mijn idee nog vermoeider dan bij de 1e. En niet eens omdat de dreumes rond loopt. Want dat ik een slaapkop. Kan uitslapen tot half 10 en slaapt dan s middags ook nog zo 3 uur. Of 2x 2uur. En slaapt dan uit tot 8 uur. Dus kan overdag ook bijtanken.
 
Terug
Bovenaan